Looking For Anything Specific?

Header Ads

Memalukan tahu tak? grrr

Semalam aku pergi bermandi-manda dengan girangnya dekat Bukit Gambang Water Park. disaat semua student tengah bertungkus-lumus study kan diri, aku pulak dengan bertungkus-lumusnya menyiapkan diri nak pegi bermandi-manda. haha. konon dengan niat, nak lepaskan tension setelah seminggu terperap dalam bilek. =.='

Sampai jeh sana, teruslah main permainan yang ada. first kami pergi main yang slide tuh. alahh, yang tinggi uh. aku punya suara menjerit volume dah maximum sampai kawan aku pun speechless. haaa, baru kau tahu, kemaksimum suara aku. haha. takut doeeee. pastuh, naik lagi. then jerit lagi. 4 round jeh sempat naik.

then, kami main dekat 'longkang' yang sekeliling tempat tuhh. best lahh gakk. sebab ada ombak. but, bila dah nak sampai penghujung  'longkang', kami nampak sorang budak nie, cool jeh naik pelampung tuh sorang-sorang. dah lah comel wei. rasa nak ngorat. so, kitaorang usya-usya lahh. dah pegi kat pelampung tuh, siap tarik-tarik lagi pelampungnya. konon nak temankan budak tu mandilah. yelahhhh. sorang-sorang kot. 

tetibe,

PLUUUPPPPP~

tersembul sorang atuk nie kat belakang pelampung dia. 

cakkkk!

Oh mak kauu! ehh, sori pakcik. Ya Allah, terkejut saya. ingatkan takde orang tadi. sori. *sambil tutup tangan sebab maluuuuuu giler*

atuk tuh tersengih-sengih jehh. memang aku rasa nak tenggelam balik dalam air tuhh. adoiyaii! >.<

kawan aku, Intan, pun sama terkejut. ahha. kelakar giler. tergelak-gelak kitaorang bila fikir balik.

overall, biasa-biasa jeh kat sana. cehhh, biasa-biasa pun, suara aku menjerit sampai nak terkeluar anak tekak aku. haha. biasalah tuhh. normal. *tangan kat bahu, mata ke atas*

pssst: dari harituh aku skodeng si Apikk dgn makwenya kat cafe UMP. tak tercapai-capai lagi. tengok lah petang nie. hehe. Apikk! duk kat roti impit tuh, diam-diam okayy! ahha. nak jadi mamarazzi! ;)


Post a Comment

6 Comments

  1. dulu sy blaja kat kmph, tak sempat nak p kat bukit gambang ni.hahaha....
    rindu gila kat gambang n kuantan T.T

    zaman matrix yang sangat dirindui

    ReplyDelete
  2. haha..tu la..
    ganggu anak orang lagi..kihkih

    jom terjah: http://faziera193.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    apik dah 5 tahun kt ump..tapi still x jejakkan kaki kt gambang waterpark lagi..hahaa

    dah skodeng belom?

    ReplyDelete
  4. BGRC ? i dah pegi. memang ada pengalaman memalukan jugak :(

    ReplyDelete
  5. wow, berjalan nampak..lala okay siot dripada aku dok terperap kt upsi nie..lala esok last paper n blik jb..best turh....

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)