Looking For Anything Specific?

Header Ads

jatuh kat bilik air sangat saket okay!

masa tuh kan, pukul 7.15am. bangun-bangun jeh, Alamak, subuhhh! apa lagi, berdesup ar pegi bilik air. 

masa kat toilet tuh, dah mula rasa licin-licin nak terjatuh. but, steady lagi.

bila dah kat luar toilet, boleh pulak terjatuh ke belakanggggg. 


aku rasa macam tak boleh bernafas untuk beberapa saat. aku mengerang sampai satu floor terjaga. aku dah tak boleh buat apa-apa. jerit gilaaaa kuat. sambil pegang pinggang. dah lama-lama, baru aku tarek nafas sedalam-dalamnya. baru lah boleh bangun. haishhh. 

satu hari tuh aku ponteng kelas sebab nak pergi check doctor. doctor cakap, takde pape pun, tulang aku tak injured lah. cuma, bengkak-bengkak jeh. test malam tuh pun aku tak pegi. dapat mc semingguuu wooo. heaven kan? petang tuh, ayah aku jemput dari seremban. haishh. rasa bersalah plus menyesal pergi ngadu kat ayah akuu. kesian ayah aku. haishhh.

balik dari seremban, aku pergi check x-ray. pun, Alhamdullilah, takde teruk sangat. cuma aku risau kepala aku ade pape ke tak. sebab tengkorak kepala aku nie lain sikit. haha. akibat jatuh dulu masa kecik. hope tak de pape teruk sangat kot. hehhe.

sekarang, aku dah sehat! yeahhh. cuma belakang aku jelah rasa sakit-sakit bengkak sikit. ambil masa nak pulih. cuti aku pun dah habes. huhu. esok kena start kuliah balik. 

Alhamdullilah, test thermo tadi aku boleh jawab. syukur sangat-sangat. aku tawakal jeh. tu yang penting sekrang. ohhh, dan bulan ni pasti busy. kemungkinan nak apdate blog, agak kurangg. hehe.

doakan aku kawan-kawan! ^^


Post a Comment

4 Comments

  1. yup!
    betul 2 sangat-sangat sakit.
    pernah mengalami nya juga!
    seb baek kawan-kawan ada time tu tolong angkt nak bangun..
    n seminggu gak x g claz.badan sakit2 gila..rasa nyawa cm nak terbang dah..huhuhu

    ReplyDelete
  2. @mayra aish♥ tulahh. smpai xtahu nk ckp macam mana kan? huhu

    ReplyDelete
  3. makanlah panadol extend.... lame x jatuh kat blik air nie :p

    ReplyDelete
  4. @Mustaffa Khairul Azzam baiklah. berkesan ekh? hehe. dah lamaaa? nak keh jatuh lagi. saket taww!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)