Looking For Anything Specific?

Header Ads

Iini entry sedih. sekian.


hurmmmmmmm. aku tahu aku siapa. tak cantik, tak comel, besar, chubby, lengan aku besar, paha aku besar, apa lagi yang besar? aku cantik dan comel disebabkan gambar jeh. bukan nak kata apa, kalau aku ambil gambar, memang muka aku akan nampak lain. lebih-lebih lagi kalau ambil gambar dari sudut yang tepat, memang muka aku akan nampak lain giler. siyess. tanya kawan-kawan aku. im maybe photogenic but not at the outside of the picture. #damnItsTrue !! 

perghh. intro yang tak boleh blah kan kan kan? angguk jehh. haishh. bukan apa. cuma terkilan. sebab aku rasa aku disisihkan, dipinggirkan, dianak tirikan, #erkkk. bukan2. tu dah lain maksudnya. but, u get what i mean kan? selalunya lah kan, bila im around with gojes, beautiful people, im always feel like that. rasa disisihkan. not by the gojes or beautiful people, but, with the PEOPLE around the gojes people. paham tak? ke tak paham? pepandai korang lah nak fikir camner.

as the saying goes, DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER. but, its hell not #true. korang mesti tengok penampilan dulu kann? first impression is always matter whether korang setuju ke tidak. aku dah banyak kali survey, and yaa, its true. dont deny it. 

bila orang cantik ambil gamba yang sangat menjadi giler, orang akan selalunya cakap. "Indahnya ciptaan Tuhan". but, bila orang kurang cantik ambil gambar yang sangat tak menjadi, korang nak cakap pe? takkan nk ckp "Hodohnyaa ciptaan Tuhan". giler ke hape?  mesti korang, erkk, NEXT pleaseeeeeeeeee.

Syukur, sebab keadaan aku yang macam nie, aku takdelah kena kacau dengan lelaki yang miang gila babi, kena rogol keh hape. and aku selalunya boleh jeh nak keluar all by myself. Syukur jugak, sebab aku dah jumpe kira macam #soulmate lah. yang terima aku seadanya. yang sayang aku. dan aku mintak sesangat yang hubungan nie akan berpanjangan. sama-sama usaha sampai ke penghujung. Insya-Allah. 

Should i remove myself from the group? 
Or sould not?
gilosssssss.

oh, this week gonna be a hectic week!
korang dengar ekh kerja aku minggu nie.


TEST Engineering Mechanics (SELASA) dan Calculus (KHAMIS)
presentaion lab (KHAMIS)
assignment Ananlytical Chemistry dan Thermodynamic due this Fridayy.

and I was like.... cool down. buat satu-satu. study slow-slow.
jangan banyak tidur ! engat !

conclusion, ini entry sedih kehh? ce cite ce cite. wee~

Post a Comment

18 Comments

  1. apahal.? geng pink nak buang kau ke apa.? apa-apa geng pun., biasalah., kalau dah yang dominant tu hensem dan cun., kita yang biasa-biasa nih mesti la dipinggirkan. -.-

    #biarjelahkatdiorang.! diorang #loser.!

    ReplyDelete
  2. @M. Faiz Syahmi eh bukan. geng pink sayang aku lagi. hehe. cuma kat ump nie jek. huhu. tu ahh.

    #whateverrrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. yg penting diri sendiri mengakui diri kita cantik! :)

    btw, gudluck 4 ur study! byk keje naa..smelah kita..:p
    hehe

    ReplyDelete
  4. setiap orang dilahirkan cantik.cuma yang bezanya adalah penilaian seseorang terhadap seseorang tu sendiri.

    sebagai contoh..si A cakap erra fazira cantik.tapi si B cakap erra tak cantik,buruk.so taste setiap orang berlainan.

    nobody is perfect even dia seorang ratu cantik.hehehe.chill okey!

    ReplyDelete
  5. hello dear..all setakat hot kt ump x d klas r..ko kn peramah..rilex2 suda..bring out urself n u'll b surprised ppl will follow u next..beside,chubby 2 cantik..mcm aku len..chubby aku hot..haha..mwwaaxx babe!!

    ReplyDelete
  6. yoww syazana! hhe. x payah kot nak down-down. biasalah org yg kliling org gojes nak dekat dgn org gojes spy mreka nk klihatan gojes jugak. tapi takpelah, yang pentingkan hati bukan nye kegojesan. kalau muke cantik tapi hati busuk buat ape...sabar yeh. i love you! ^^

    ReplyDelete
  7. apesal gua tak sedih pun..kehkehkeh!

    ReplyDelete
  8. cantik tak semestinya sempurna.
    kecerdikan itu bila ada pada seseorang, itulah kecantikan yg dipandang.
    salam manis, anntaj.

    ReplyDelete
  9. Hi,

    I am doing a survey about blogging for my project paper. So, if you don’t mind, please fill my questionnaire.

    https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

    Thank you.

    regards,
    Lily
    P/s: Ignore this if you’re not an IPT student

    ReplyDelete
  10. hey kamu! kamu cantik. sekian.

    ReplyDelete
  11. dear , jgn ah pk camtuh. cantik tu subjektif. mata org pon lain2 :) semua org cantik tahu ? :)


    eh! study rajen2! :)

    ReplyDelete
  12. @[CiK cAmEn] yg penting hati yedak? tengs kak! love youu too lahhh!

    ReplyDelete
  13. @brader kemal apa punyer abam lah lu nie. grrr

    ReplyDelete
  14. @tia tengs sbb sejukkan hati syaz. heheheh.

    eh, tengs lah kakakk!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)