Looking For Anything Specific?

Header Ads

UMP ShutterBusters (SB)

Assalamualaikum dan Hye semuaaaaa.

Aku kan masuk dalam satu group FB nie taw. nama group dia UMP ShutterBusters.
 haaa? menatang apa tuh? Well, group nie khusus untuk pencinta fotografi atau seni karya atau untuk fotografer. kat UMP nie, ramai jeh yang ada kamera besar (DSLR or aku panggil diseleraaa). and aku tengok hasil kerja mereka memang superb. siyess. teruja aku dengan group nie. semuanya aktif-aktif. ramai plak yang kawan-kawan aku yang jadi model dorang. cun-cun sehh. terasa diri nie kecil padahal besar. =.='

So, ade malam tuh, aku join dorang berphotoshoot. dorang buat dua jenis shoot. satu low-key and one more is photo-painting or light trail. 

nak aku terangkan sal low-key tuh apa? errkk. tak payah. im not the expertiese. tengok gambar nak? mungkin korang pahamm.

Low-Key

thinking of someone when doing this ! >.<

peacee. ;)

nie adalah low-key yang paling rendahh. 
smart kan?

Photo-Painting or Light Trail




seeee, coool tak? nanti ade chance aku nak buat photo painting tuhh.

Geng SB, nanti buat outing lagi ! nak follow ! weee~

to Ezhan,tunggu syaz datang KL. nak buat light trail !

Post a Comment

2 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)