Looking For Anything Specific?

Header Ads

Aku dapat 3 parcel dalam seminggu. korang ado?

Assalamualaikum dan Salam semuaaa. 

Entry nie bukan untuk riak but tanda penghargaan kat kawan-kawan aku sebenarnya.

Minggu nie aku dapat 3 parcel. alahh, yang poss lajuuuuuu punyer tuhh. 

benda pertama aku dapat ialah blouse yang aku beli dari online. maaf, tiada gambar sebab malas nak amek gambar. takde gambar yang comel. :p

yang kedua, parcel dari Cik Yaya Geng Blog Pink. sungguh PINK baju tuhh. sesuai dengan jiwa aku. ececehhh.


yang ketiga, dari kawan aku yang errrrr... kira kawan gaduh lahhh. hadiah dari dia sebab jadi followers dia yang ke seratus. HAHA. siapa-siapa nak hadiah kan, korang jadilah the lucky number. :p
meh, terjah blog dia.


tengss wei. sangat-sangat suke. akan ku cuba habiskan. wee~

sebenarnya, aku nak update pasal kegiatan aku semalam. but, update esok jelahh. 
gempakk ohhh!

Post a Comment

3 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)