Looking For Anything Specific?

Header Ads

Merehatkan otak dengan bercuti ke Tioman. oh yeahh!

Salam semua. wahhh. rindu bangat sehh dengan blog kesayangan aku. dah lama tak menaip. jari jemari aku makin longgar nie. ishhhh3. banyak busy wooo. tests yang perghhhh menguji minda dan fizikal aku. dengan lab report yang macam haremmmmmmmmmmmm. lagi lah buat aku takde mood sangat minggu nie. tests semua tuh, aku dah cuba yang terbaik. aku hanya mampu tawakkal sahaja kepada Allah. Amin.

okayyyyyy. get back to my point. ececehhh.

Dulu aku pernah masuk team expo-convo. jadi, trip ke Tioman nie sebagai bonus lah setelah berpenat lelah berkerja 5 hari time convo tuh. pengalaman aku masuk expo-convo nie sangat priceless. tahun depan nak masuk lagi. itu sudah pasti!

sekarang jam 11.45 pm. aku akan dijangka bertolak ke Tioman pukul 2 pagi. sampai kat Tioman around subuh. jauh gak ekh Tioman nie. Tioman nie termasuk dalam negeri mana? Pahang ke Terengganu? Konpius betei.  okay. aku fail geografi. 

mak dan ayah aku siap pesan berbagai. jaga diri, jangan nak suka sangat, baca selawat bebanyak, solat jangan tinggal. seeeeeee. banyak kan kan kan? tulahh, nak ingatkan diri sendiri, jangan suka sangat nanti benda lain yang jadi. betul kan? bersederhana kan lebih baik. wee~

'sya, aku nak baju dari tioman sya'
'sya, nak buah tangan. mahal-mahal punyer'
'jangan lupa beli something yer sya'

aiyakk. di atas ialah amanat-amanat dari kawan-kawan aku. cehh. nak demand jeh. abes kopak duit aku. aku beli korang key-chain yang harga RM10, ada 10 keychain. hik3. kira ade lah gak kan buah tangan dari aku. HAHA. ayah aku pun bagi duit sikit jek.sedihh woo. kenapa korang tak kirim duit sekali. kan masyukkk!

aku tengok tentatif dia, hurmmm. boleh lah tahan. banyak berkaitan dengan air. okaylah tuh. aku pun nak merehatkan otak dengan segala masalah-masalah duniawi nie. haishhh. dunia oh dunia.

korang doakan aku selamat pergi dan balik yer. nanti kalau aku tak balik, siapa nak update blog kan kan kan? heheh. baik korang doakan keselamatan aku. hehe. gurau je. peace yaw!

psst: baju belum pack lagi. tudung belum gosok lagi. dan dah ngantuk sangat nie. camera dah ade. handphone  fully charged. now, nak kemas baju jeh. hehe.

next entry aku update citer aku kat Tioman okay,
stay tuned korangg!

ehh. jappppppppppp.


gamba nie saje nak tempek kat sini. perkenalkan kawan aku  yang paling gilos. hehe.
Nadia Amira.
jom pergi blog dia.
okay. hutang aku dah langsai.

;)


Post a Comment

5 Comments

  1. hahaha... sumpah sengal.. =)
    tpi aq suka... owh p tioman ekkkk... aq pon nk gak surviner dri sana.. =P

    ReplyDelete
  2. gua xnak mintak ole ole..
    kim salam rindu gua kat awek2 tioman

    ReplyDelete
  3. alahai..npe x nmpk ye tulisan2 nih..hurm..bckground u ngan tlsan sme warna..x bley bca..

    ReplyDelete
  4. waaaa...bestnye..
    2 yg untung mse blaja,dpt g jenjln...
    bwk program kn..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)