Looking For Anything Specific?

Header Ads

Its time to reveal!

Oh yeahh. setelah dapat respons yang bagi aku kira baik, malam nie lah masanya aku me-revealkan teka-teki semalam. kalau belum baca, meh tekan BENDA nie. 

INTRODUCING BRAND NEW CLOTHES LINE.......


some of the items.



barang-barang yang lepas datang dari blog ni lah. blog ini dikendalikan oleh cezen aku ELLY. dia dah selalu jadi watak dalam entry aku. dia ada dalam ENTRY nie. 


semalam dia mintak pertolongan aku. nak mintak tolong pemeskan blog. aku pun bagi lah tips camner pemeskan. aku tolong mana yang patut lah. so, now, aku bermurah hati nak pomote kan blog dia ka blog aku. tolong sepupu sendiri kan. bukannya susah mana punn.

harga-harga dari blogshop dia nie, memang berpatutan dengan kualitinya.
jangan risau. harga boleh dirunding. pandai korang lah nak ayat dak ely nie macam mana kan?
hehehehe.

blogshop dia nie baru jeh dibuka. so, masih baru gitu. segar dari ladang. kalau korang berminat, korang pergi lah blogshop ely niee.



Post a Comment

9 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)