Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sekitar Majlis Perkahwinan Irine Nadia Marcello dan Mohd Amirul


Hai korang. Pheww. Akhirnya, lepas juga aku ke Melaka tu. Nasib baik dekat jeh dengan Senawang. Aku sampai dalam pukul 1.00 ptg. Tepat rombongan pengantin lelaki sampai. Then, aku tunggu pulak mokcik Onie dan Eghika. Lepas mereka dah sampai, beriringan lah kami ke rumah pengantin. Dah sampai, terus ambil gambar Irine dan Amirul duduk bersanding. First time jumpa Irine ni. Yelah, mana lah pernah jumpa mereka sebelum ini. 

 p/s : sila jangan percaya kecomelan gambar ni. Ini ialah helah camera.  :P

Okay. Ramai gilaa retis blogger yang datang. Kan aku dah cakap macam gathering blogger. Pen Merah, Nisa Kay, Hamzah Ian (terbang tinggi tinggi), Ayeem Ayam, Eman The Halia, Derita Merindu, Yuyu Zulaikha, Milimilo, Dena Bahrin, KZ Nabiha, Carl Samsudin, Bro Framestone, Shafaza Zara Syed (Lord Zara). Yang lain tu, aku tak pasti. Aku kenal jeh dorang, dorang tak kenal aku. haha. Takde lah aku jumpa sesatu. Jumpa mana yang sempat sebab pukul 2.45pm aku dah balik. Selepas aku balik, Fatin Liyana dan Datin datang. Aaaa, ruginya balik awal. Oh, kalau korang tak kenal dorang siapa, sila google okay. Malas aku nak letak link satu persatu. 


Persembahan menarik dari kumpulan gendang. er, tak tahu nama kumpulan apa


Renjis renjis dipilis




Mereka comel. Dedua tersengih.


Yummmyyyy!


Yummy lagi! Candy bar. Siap ada chocolate fountain. Tapi, tak sempat rasa!



Aku, Onie dan Eghika bersama pasangan pengantin. Pedulikan muka aku. 


dah 3 kali jumpa Milimilo! Oh yeahh


Terkejut dengan kehadiran Dena Bahrin


Muka comel gitew. ahaks


Yeay. Dapat gak jumpa dengan Yuyu Zulaikha. Alahai, comelnya Yuyu!



Sayunya dua gambar di atas. tsk


Percayalah, aku hanya mampu ambil gambar dari tepi. Depan semua penuh!


Hamzah Ian (terbang tinggi tinggi)


Ibubapa Amirul.


Nisa Kay dan Pen Merah




Red velvet cake in a jar!
Yummy!



Maaflah, gambar kurang berkualiti. Maklumlah, camera dah uzur yang amat. hehe. Sesiapa nak tengok gambar Irine lagi, sila pergi link di bawah okay. 

Okay. Itu sahaja update dari aku. Perghh. Penat sangat ni. Balik jeh dari wedding, terus tidur. Ni pun, rasa ngantuk lagi. Adei. Esok aku dah start kerja dekat Tesco Seremban jaya. Sesiapa yang free, meh datang jumpa aku. HAHA. Doakan aku dipermudahkan segala urusan esok oleh Allah. Amin. :)

Take care you alls! 
^__^

Post a Comment

33 Comments

  1. irine.. abang kecewa irine. kih3 =P

    ReplyDelete
  2. ehh ade yuyu ngan mejah.hahahaaaa.. Selamat pengantin baru irine.. :)

    ReplyDelete
  3. alaa ramainye ade saneee . sronoknyee !! comel kak irene ngn hubby . hihi

    ReplyDelete
  4. kitaaa datngggg jugak td :')


    alaaa , kenapaa tak dpt pun red velvet tuuuu *nangis* :DD HEWHEW

    ReplyDelete
  5. yeayyy , aaah2 tudungg kitaa warna creamm cemtuuu , tunggu ehh inshaAllah esok kitaa hupdatee pulakk.

    thankyouu follow amal , amal dh lamaa follow syaz ;D

    kitaa pun mcm pasan awk time mek pic ng denaa tuu :)

    ReplyDelete
  6. perjumpaan blogger femes2.. :P

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat pergi sana...

    npa tak ajak GK sekali?

    hehe =P

    ReplyDelete
  8. smlm dtg gan onie tue kan ;)

    ReplyDelete
  9. smlm yg dtg dgn onie tue kan ? ;)

    ReplyDelete
  10. wah.. comelnya,, kalau dpt gmbar dari dekat mesti NICE. hehe. happy for them~

    ReplyDelete
  11. tahniah buat mereka berdua.

    ReplyDelete
  12. hehe...seronoklah dpt jemputan.,..makan sedap tak?

    ReplyDelete
  13. Macam gathering blogger betoi2 dah ni hahhaa

    ReplyDelete
  14. Ini betul2 semua blogger datang ni wahhh!

    ReplyDelete
  15. comel...eh blogger femes semuanya ya

    ReplyDelete
  16. wah seronoknya,kamu dapat jmpe irine ngan geng blogger yang lain..saya dok melaka jugak...bile nak jmpe kamu pulak..

    ReplyDelete
  17. sorry syaz tunggu onie yang lambat :'(

    ReplyDelete
  18. bestnye dapat pergi wedding irine ! :)

    ReplyDelete
  19. tahniah utk mereka, sweet sgt pasangan tu ;)

    ReplyDelete
  20. da macam gathering blogger2 je ni...hee :D

    ReplyDelete
  21. ahhaha. penat gile kan? lom sesat lagi tuuuu.. kite x sempat bgambar pun? heeeeeee

    ReplyDelete
  22. untung aaaaa dpt pegi majlis irine.. huhuhu

    ReplyDelete
  23. tq blog syazberry :)
    Thanx jugak sbb sudi dtg :):)
    InsyaAllah next time ada rezeki kita jmpe lg.

    ReplyDelete
  24. sepadan irine dan suami

    semoga kekal sampai syurga aminnn :)

    ReplyDelete
  25. wedding cum blogger gathering la..hehehehe...meriah korg kan..
    ko takjoin onie jenjalan melaka eh..

    ReplyDelete
  26. wahhh..bagusnya..muda2 dah kahwin..

    suka tengok pelamin diorang..simple aje.. =)

    ReplyDelete
  27. hahaha tgelak aku bc part yg ko kenal diaorg tp diaorg x knal ko haha
    xpe2 syaz..slow..mn tau turn ko dikenali suatu hr nanti hihi

    #aku ttibe rs nak kawen..urk! haha

    ReplyDelete
  28. bestnya dapat amik red velvet! haha. nad lupa nak amik

    ReplyDelete
  29. semua blogger femes...ca baru kenl irine lepas ramai post pasal dia..hehe....bestnyer kan jd blogger yg dikenali ramai.. ;)


    *Nk follow..tp widget follower xtimbul...sob3..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)