Looking For Anything Specific?

Header Ads

apa? engineer? fuyooo!

hola semua. amacam korang? sehat keh? sorilah kawan. dah lama tak update blog. sekadar jenguk kalau-kalau ade komen. itupun kalau ada. kalau tak ade, cepat-cepat tekan pangkah warna merah. HAHA. nak update, terasa kemalasan pulak. adei. padahal banyak jeh idea nak taip. what to do. im soooo busy maa. kalau tak busy. akan ku penuhkan aktivit aku dengan TIDUR. tu lah paling nikmat sebenarnya. betul tak? cepat angguk sekarang!

erm, apa korang ingat nak jadi engineeeerrrr nie sonang keh? kesusahannya menyebabkan aku tertanya-tanya kenapa aku boleh tersetuju ambil kos nie. dem. sem satu punya result aku down disebabkan math. math sahaja. cilakak. nak jeh aku tibai cikgu math dulu. ishh3. tak baik. dosa. dan korang tahu. subjek aku banyak yang bersyarat. kalau tak lulus sem nie, tak leh amek sem depan punya subjuk. sadis wei.

meh sini aku nak tanya korang. kalau lecturer or cikgu korang ajar macam nak tak nak, korang rela tak nak serap ilmu yang diberi? what i mean is, cikgu korang macam tak serius. sebagai contoh, lect math aku. adoiyai. dia ingat aku nie pandai sangat nak serap semua apa yang di ajar? dia selalu tunjuk half-way dan suruh kami selesai sendri. yelah. aku tahu, kat universiti memang sistem dia macam tuh kan? but, cuba lah consider sikit otak macam aku nie. dan sem nie, lect pompuan yang ajar. dia tak garang, but funny. siyes. dia ajar step by step. sampai paham lah aku dibuatnya. dulu kelas math PALING MALAS aku nak pergi, now, aku dah tak rasa macam tuh. peranan lect penting sebenarnya untuk membentuk minat kita terhadap subjek even subjek tu batak gila susah. korang fikir lah sendiri. bukan aku nak kutuk lect aku tuh, but, inilah kenyataan. aku bersyukur sangat sem nie bukan di bawah ketiak dia lagi. =,="

now, aku nak tunjuk korang gambar LIFE AS AN ENGINEER. korang tengoklah sendiri. ini baru first sem and nak buat aku ras give up. dem. please support me. :(


tu jelah. nnti kelas kul 9. tido kul 3. dem.

kbai.

Post a Comment

5 Comments

  1. jgnlah give up my dear =))

    ReplyDelete
  2. blaja engineering susah. keje engineer senang~

    ReplyDelete
  3. hehehe... perempuan jadi engineer wa tabik...

    good luck... nak ada sweet and best in life kena rasa sour and worse life...

    dont u ever give up k...
    but i hate lelaki yang jadi engineer...

    ReplyDelete
  4. same la kite dear.....chaiyoookkk........

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)