Looking For Anything Specific?

Header Ads

F**kin' Perfect!

Helo. tengok tajuk agak mencarut sikit kan? sikit kau kata? banyak kot! HAHA. bukan pe. aku dari semalam dah addict lagu dr PINK. title F**kin' Perfect! mula-mula aku tengok video nie, dah keluar benda tak senonoh. they making out. HAHA. under age tak payah tahu pe benda tuh yer.  nasib baik sekejap! kalau tak, aiyakkk! dosaaa maaa. 

dari mula, aku tengok video nie sampai habis, perghhh. banyak maksud tersirat wei. aku rasa-rasakan, nie dari kehidupan Pink yang lepas gamaknya. macam mana dia boleh sampai ke tahap macam nie. i think she was a bad girl huh? u think so? ececehh. omputih plak kan? 

semua orang pernah buat salah kan? tak kira besar ke kecik. tapi kan, kita masih ada peluang nak berubah kan? tak semestinya kita nak jadi budak jahat sampai mampus. itu pun, kalau dah zalim sangat lahh. 

dalam video nie, macam mana dari kecik lagi, orang dah salah paham kat dia. sampai ke besar lah. padahal, benda yang buat dia jadi macam tu, orang sekeliling dia. dalam video nie, parents and teachers. dan sampai ke satu tahap tuh, dia nak bunuh diri. luckily, dia sempat tersedar dan cuba buat something yang dia minat. finally, apa yang buat dia minat tuh, membuahkan hasil yang sangat lumayan. tacinkk wooo. korang patut tengok sampai ending baru korang paham apa yang nak disampaikan. 

lagu dia memang masuk lah apa yang nak disampaikan. bagi aku lah kan, memang meresap ke dalam jiwa dan raga aku lah.

so, janganlah korang pandang rendah diri sangat kat diri korang. pandang tinggi sangat pun tak elok. riak namanya. bersederhana kata orang kan? itu kan lebih bagus. peringatan untuk diri sendiri sebenarnya. *wink*


amacam. tacink tak? ai dah tacink. u olls tak tacink keh? hehe.
peacee!

eh eh eh, semalam kan ada manifesto untuk permilihan wakil pelajar bagi fakulti or CHEST. bukan dada taw. tapi, Chemical Engineering Student Society UMP. so, aku datang sebab nak sokong senior aku masuk. meriah sehh. macam-macam manifesto yang keluar. yang senior aku nie plak, ramailah gak penyokong nya. walau macam mana pun. kita sama-samala tengok isnin nie. menang ke idak. kalau menang, boleh makan FREE. siapa tak nak kan kan kan? aku nie ditugaskan untuk promote senior aku nie. alang-alang aku ade blog, boleh lah dijadikan medium ye dak? even, bape kerat dak UMP yang bace blog aku kan. hehe.

nie flyers yang telah siap dicetak. keh keh keh!


sapa-sapa nak vote, boleh lah taip ON KHAI hantar ke 3299999. 
caj 20 sen setiap satu sms. HAHA.

dan semalam, mantan presiden CHEST, tanya kat aku.
'Kenapa  tak masuk bertanding?'
'Erk...... tahun depan kot! nak start dari bawah dulu. tak banyak sangat pengalaman'
nasib baik aku tak rapat dengan dia. kalau tak mesti dia paksa aku masuk.
larikkkkkkkkkkkkkk

nak tayang gambar comel aku lah. er. comel kahh? TETTTT.


gambar nie diambil kat jaga depan KK3 yang macam tak de jaga. buruk bebenor tempatnyaa. 
tak pe. at least aku yang comel boleh cover sikit kerusi buruk kat belakang tuh! 
HAHAHAHAHA
k lah kawan. shaye nak pergi basuh baju. HEHE. bertimbun niee. adeiii. 
take care korang!
weee~

Post a Comment

11 Comments

  1. aku pong suke pink punye lagu yg ko ckp tu :D. energetic!

    ReplyDelete
  2. nobody perfect.. kn2??

    ReplyDelete
  3. saya masih di bawah umur, ape tu f**kin kak? saya tak faham

    ReplyDelete
  4. @♥e'in♥ yeap sygg! engat sndri lah kan?

    ReplyDelete
  5. @DuniakuAbstrak erkk. budak undr age, duk diam2. hehe

    ReplyDelete
  6. thanks lawat n komen

    http://afifahaddnan.blogspot.com/2011/02/best-malaysian-youtubermalaysian-pon.html

    haha..xtw diam.. :P

    ReplyDelete
  7. Ohh ni ke Syazana Nazri? :)
    Patut lah cam pernah nampak je muka.

    *love this song too.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)