Looking For Anything Specific?

Header Ads

Snow in Malaysia??

OMG. Snow in Malaysia??


tettt. tak delah. salji kat malaysia? dunia nak kiamat agaknyaaa. benda nie terjadi kat pavillion, kl. salji made from foam atau buih. memang nampak real lah. haha. time nie memang sesak gila. ramai nak ambil gambar salji nie. aku pun sekali kena. haha. plus, kat luar hujan. memang ramai giler berkerumun kat situ.

well, aku kat situ sebab nak teman cezen aku ely pergi cari dress untuk prom nite dye. haishh. masa zaman aku dulu, takde plak benda alah prom nie. nak prom kejadahnya. aku kan skola pompuan. nanti nak kena ajak skola lelaki lagi. haha. lecehh. so, aku teman lah plus nak rambang mata tengok dress yang letup2 and harga dye pun letup2lah kan? naseb bek ade YES (year end sale). sale berlambak wei. 80%, 70% etc. memang rambang mata lah kan. haha. malas nak cakap banyak. layan jelah gambar di bawah. ade certain sudah diedit, ade yang aku malas nak edit. muehehe.

layannnnnn. zasssssssssssssssss!



 aiskrim anyone?

















gambar last nie memang tak boleh blah kan? haha. gedik mak aihh! haha




tak yah nak salji-salji. salji kat blog aku nie kan ada. haha. even virtual. salji gak kan? 
bye-bye korang.
esok nak siapkan segmen geng blog pink lak! 
wee~



Post a Comment

7 Comments

  1. huhu.selamat hari Christmas ..

    ReplyDelete
  2. woah sakan betul yea ! hahaha

    ReplyDelete
  3. nice picca :)
    momo sudah tag awak

    http://nuovefiabe.blogspot.com/2010/12/giveaway-eqbalzack-serba-satu.html

    goodluck!

    ReplyDelete
  4. merry christmas..hohoho! jom exchange banner

    ReplyDelete
  5. wah x amik ke gambar masa salji kat pavi tuh? amik gambar ngan salji tuh.. huhu

    ReplyDelete
  6. dulu i pon skola pompuan.. takde nak prom2 ni gak.. huhu

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)