Looking For Anything Specific?

Header Ads

Segmen Realiti dan Fantasi

Haishh. dah lama dah segmen nie sebenarnya. tapi, disebabkan brukband merajuk dengan aku (bandwidth dh limit), aku seakan malas nak update blog, padahal idea banyak and hutang tag yang belum terjawab. dem. harinie, incik brukband baik plak dengan aku. sebelum dye merajuk, baik aku apdate blog aku cepat-cepat. hehe.


Segmen Realiti dan Fantasi iaitu segmen yang memerlukan anda meletakkan satu impian anda yang memang akan menjadi realiti dan satu lagi impian anda yang mungkin menjadi fantasi sahaja.
-cik yaya-

Realiti
erm, sekarang nie kan aku ambil cos chemical engineering. so, aku amatt sangat berharap aku akan jadi engineer dan berkerja di kilang-kilang yang ada. haha. satu sudah. sebab kan, aku tahu cos nie susah sikit nak cari kerja plus aku nie perempuan. but, kalau aku berusaha dengan gigih dan try dapat anugerah dekan, impian tu tak mustahil kan? aku nak buktikan kat orang di sekeliling aku, yang aku boleh berjaya. aku tak kisah apa orang nak kata. next sem aku try nak dapat anugerah dekan. aku tak tahu sem nie dapat ke tak sebab result aku tak kuar lagi. but, i hope ia tak teruk sangat. amin.

engineer girl!

Fantasi
hurm, apa ekh? teringin nak pakai dress cantik-cantik. siyess. dress yang selalu omputih pakai tu. haha. but, itu hanya fantasi sebab aku tak sesuai nak pakai benda alah tu and tak sesuai dengan dress-up aku. aku kan pakai tudung. so, susah sikit lah nak pakai dress yang cantik-cantik tu. tapi kan, sebenarnya boleh jek nak pakai dress. kena pakai inner lah kan? heeee~


 ouchhh. lawa kan? but, masa aku survey dress dengan cezen aku semalam kat pavilllion, lagi lawaaaa. aaaa. harga dye pun lagilah lawa kan kan kan? *wink*

yeshh. dah siap entry tuk my lovely and cutey Geng Blog Pink!
sayang korang lahh!
wee~

Post a Comment

10 Comments

  1. good luck tau.insyaallah jadi gak engineer nanti..sukalah dress tu...tp akak tak mungkin leh pakai sbb gumuk..hahaha,,thnaks buat segmen ni

    ReplyDelete
  2. kalau sebut dress kan, aku suka serang butik nichii (eh cam ni ke ejaan die?) dress2 situ, dah la lawa-lawa, kain elok, lepas tu harga affordable. Bencik sungguh... Pandai menggoda customer T_T. Anyway, dgr cerita 1.1.11 bermulanya kehidupan barang murah sebab x de cukai. heh. sabar la menanti detik seminggu lagi

    ReplyDelete
  3. @.cik yaya. amin, tengs kak. samalah kita. gemok. xsesuai kai dress. hehe

    ReplyDelete
  4. @.cik yaya. amin, tengs kak. samalah kita. gemok. xsesuai kai dress. hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh. all the best akak :)
    moga jd engineer yg berjaya!
    alaa . kak yaya ngn akak tak segemuk ana nk pky cmtu ..keh3 :D

    ReplyDelete
  6. @IRAH HAJERAH AZMAN yekehh? harus kena serang niee. tpi kan, dat time syaz kat pahang. dem. huwaaa!

    ReplyDelete
  7. @fathiahRAIHANA tengs adekkk! haha. adek mana ade gemuk! grrr

    ReplyDelete
  8. alah.ko beli jelah.then ko pakai kat rumah.hahaha.bukan fantasi ape mcm tuh??hehhee

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)