Looking For Anything Specific?

Header Ads

My header contest. wee~

holla. harinie aku kena tag lagi. hehe. suke3. nak join contest lak. mana tahu kot-kot ade rezeki kan. hehe. dengan adanya header baru, bersemangat sikit nak join. muehehe. tag nie datangya dari cik zati. tengs lalinkk. muahhhx!

penganjur contest nie plak adalah cik rieyana yang comel. muehehe. kalau aku menang kan, korang tahu tak aku dapat hadiah apa? jeng jeng jeng. topup rm100 wei. siyes niee. tak pernah aku topup melebihi rm10. mana tahu rezeki aku kali nie. hehe. but, tengok pesaing-pesaing aku, perghh...... mantap seh. semua cantik-cantik, comel-comel header dorang. tak apalah. sekadar mencuba nasib. tak salah kan? doakan aku yer. 

 ini header cik penganjur. wee~

ini plak header aku. ade can tak agak-agak nak menang?

kena tag 3 orang. sapa lah ekh? wee~

all the best korang~

Post a Comment

7 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)