Looking For Anything Specific?

Header Ads

Cuba bace balik, konpem tersenyum!

Hello. nie saje nak suruh korang buat satu kerja. kerja nie sangat best dan akan buat korang tersenyum sorang-sorang.

>> cuba BACA balik entry-entry korang yang dah berzaman dulu. contoh masa korang buat first entry keh. mesti korang tersenyum-senyum kan?

haa, itulah jadi kat aku. tergelak-gelak bila baca balik. masa zaman jahilliah dulu  buat blog. bahasa pun short-form jek. pening pulak aku nak baca balek. HAHA. tulah. sekarang nie dah matang sikit. tak ade lagi short-form bagai. cara penulisan pun dah berubah agaknya. kalau dulu aku tak kesah pasal comments or followers, sekarang aku ambil kisah itu semua. belajar coding, belajar design, belajar masak pun boleh melalui blog kan? AND aku bertambah banyak KAWAN. itu yang penting.ada kawan yang makan kawan, kawan yang support kawan, kawan yang boleh ajak gaduh, kawan yang baik hati. semua tu aku jumpe melalui blog. cool kan? satu malaysia aku ade kawan. jangan jeles. kepada newbies, teruskan minat korang terhadap blog. takde rugi mana pun. cuma, jangan hasad dengki kat orang. bahaya. nanti kena balik kat kita? nak keh? KARMA tu wujud taw. berhati-hati. prinsip aku, kalau dia baik dengan aku, aku pun akan lagiii baik dengan dia. itukan lagi best! ;)


dunia blog penuh ni penuh dengan warna-warni.
 hayatilah! *wink*

Post a Comment

5 Comments

  1. hahaha~ da bace da entry lame2 rase cam childish+innocence+jujur+bahasa skema..huhu~

    ReplyDelete
  2. haha. baca balik entry zaman jahiliyah.... :P

    ReplyDelete
  3. ye..ketawa tengok entri entri sebelum ni -__-

    tapi first entri saya..saya tak happy -__- sebab tengah sedih.. hehe

    ReplyDelete
  4. yupp2.. setuju sangat2.. hahaha!! kadang2 tak ada keja, buat jugak.. baca post yang lepas2.. hehe..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)