Looking For Anything Specific?

Header Ads

aku ada sorang kawan.

aku ada sorang kawan.
dia rummate aku sekarang kat ump.
dia sangat baik.
dia sangat pemurah.
dia tak cepat touching.
mula-mula dia takut dengan aku, sebab mak aku dah basuh fikiran dia macamana perangai aku.
dah lama-lama dia okay setelah tahu perangai aku macamana.
HAHA.
lawak jek. adei.


satu sem dengan dia sangat best.
dialah rumate aku yang aku tak pernah gaduh.
aku cakap ngn dia,
'aku suka rumate dengan kau, tak penah gaduh-gaduh.'
dye balas,
'aku tak suka gaduh-gaduhlah. tak best'.
aku cakap,
'sayang kau sangat-sangat'.
kau hanya tersenyum.

aku cerita tentang masalah aku.
tentang lelaki yang hadir dalam hidup aku.
tentang study.
kekadang kau dengar jeh aku membebel.
kekadang kau diam jek.
tu yang aku geram.
cium kang baru tahu.


ohh. lupa. kita kan memang gay.
betul tak?
aku gay dengan kau jeh lah.
aku tak curang pun.
i setia kat you taw lalink.
*kepada readers, ini hanyalah satu lakonan semata-mata*

kau pandai.
even kau tak study, aku rasa kau boleh score.
yelah. malam sebelum exam pun kau boleh layan korea lagi.
sampai aku pun terjebak sama.
dem.
tak apa. aku percaya dekat kau.


tapi, sebelum kita cuti, kau cakap something.
kau cakap, kau nak check kat hospital.
aku tanya kenapa.
tapi, kau diam jek.
dah lama-lama, kau cakap jugak.
that maybe something is wrong with your head.
aku takut nak tahu sebarang kemungkinan.
so, aku diam jek.
sambil senyum-senyum kat kau.
aku tengok kau ceria jeh dekat sini. 
takde sakit-sakit.
aku takut, kau ade sakit kat dalam.
kau tanggung sorang-sorang.
aku taknak.

apa lagi ekh?
haaa, kau nie macam mak lah.
sampai kawan-kawan kau panggil kau MAK.
protective betul.
tu yang buat kau berbeza.
aku rasa kau tak kesah tentang apa orang lain kata.
asalkan kau happy.
betul tak?
kau kasar dari segi luarannya.
tapi,
kau lembut dalamnya.
sangat lembut.
sangat sedap.
macam cream puff lak.
yummmy! ouch!

and satu lagi.
kau lah yang kenalkan dunia korea kat aku.
dari kau, aku kenallah band-band lain selain SuJu jek. haha
tak jemu-jemu sebut sapa nama  nie, sapa nama tuh.
sampai aku dah teradict sikit kat dorang. haha.

hurm, aku harap selepas cuti nie,
kau happy-happy jeh okay dengan aku.
aku nak duduk sebilik dengan kau lagi next year.
aku nak jugak.

SAYANG KAU LAH WEI!



Post a Comment

15 Comments

  1. wahh....
    kawan sejati lah ni yer :)

    ReplyDelete
  2. cantiknya..

    jgn jadi lesbian k.. har har har..

    ReplyDelete
  3. hamzah; baiklah. gua xkan ekut jejak langkah lu. miahhaa

    ReplyDelete
  4. kirim salam kat kawan tu yer.. hihi =P

    ReplyDelete
  5. tapi kan.. cam agak danger je.. rumet lagi..

    ReplyDelete
  6. asada; i'allah. haha. kami tahu batas kami. wakaka

    ReplyDelete
  7. hahahaha
    bagus lah oh cmnih
    kan best ak ngn roommate ak cmnih =.=
    ni bru kejut lmbt skit dh marah
    huahua (ak la =.=)

    ReplyDelete
  8. seronokkan bila ada rumate yang understanding dan tak suka gaduh camni ;)

    ReplyDelete
  9. mmg sahabat yg baik korg ni...

    ReplyDelete
  10. cikbelog; pale xpening. hehe

    ReplyDelete
  11. Jangan jd GAY. sangat tak bahaya.HAHA!

    Dia sakit ape eh? sian dia.

    ReplyDelete
  12. umie; baiklah. haha. ntahlah umie. syaz pun xtahu. tp, ade kene mengene dgn kepala dye. huhu

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)