Looking For Anything Specific?

Header Ads

first day of classs~

yuhuuuu. im backk. fuhhh fuhh. banyaknya labah-labah bersarang kat blog aku niee. nyah ko dari sini.

di petang yang damai nie sambil menghadap baju-baju yang bergantungan di tingkap, nak tulis sikit pasal first class aku kat sini. actually semalam dah start first class, tapi, baru harinie nak citer kat korang.

woooo. class memang superb. yelahh. tak start lagi maa. ade yang cancel terus. ade tuh baru nak panas punggung, dah habis klass. setengah jam paling lama. lecturer pon bagi teaching plan jeh. apa yang kami akan balajar kat sini. perghhh. mengalir air mata darah aku menengok subjek-subjek nya. mencabar otak aku lepas niee. Ya Allah. berilah kekuatan pada hanba-Mu ini. mampu keh aku mencarry subjek yang macam memberatkan niee? syukur aku ada basic in fizik. kalau aku dak hayat amek chem eng, mau pengsan aku. syukur Alhamdullilah.

kat sini, ada lah budak-budak international. mostly dari yamen arab saudi and china. ade lah jugak aku usha mamat arab nie. wakaka. memandangkan dye satu klas dengan aku. speaking gituu. naseb baek dye jenis yang agak banyak tanya soalan if kita yang mula cakap dengan dye dulu. banyak dye tanya opinion aku sal keadaan kat sini. suke lak aku. wee~

esok nak masuk lab yang cam kilang tuh, then, lau habis awal, aku nak terjah library. wee~

psst: PTPTN dah settle. mood; happy!

Post a Comment

8 Comments

  1. Haha. Best duk pahang ? Dekat highway dah tu. Huhu. Slamat dtg ke kuantan. :)

    ReplyDelete
  2. @mizz nizz

    tengssss. wee~

    @meya

    best lah gak. tak nyesal dtg sini. hehe

    ReplyDelete
  3. wuyoooooh
    mat arab tu
    hahaha
    ada lgi tak yg ensem
    nanti boleh cadang kt sya gak
    =p
    hehehe

    ReplyDelete
  4. haha..jgn cari pasal.mcm la org malaysia da takde.hehe..nanti kne ikut suami pg arab padan muke..okey gud luck k utk sem nie...hope awk ok2 aja..

    ReplyDelete
  5. @syahira

    sket jeh mamat arab kat sini. hehe. dua tiga ketul jeh. haha

    @zulfahmi

    haha. usha2 jeh. bukan nak kawen pon ngn dye. wakaka. hey. tengsss.

    ReplyDelete
  6. try hard sem nie, then amek jpa k.. kaya owwww

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)