Looking For Anything Specific?

Header Ads

wedding and grew up cousin!

sgt suke pic nyh. My cousin yang amekkan. Gud job!

Bride and groom

Ketibaan pengantin. Baju pengantin sgt lawa.

Nur Alesya Humairah
(5 bulan)

Salam. hye all. today, tangan gatal nak post entry pasal weekend lepas. Jumaat pergi jemput my cousin kat Bukit Beruntung. Bila dah sampai, nampaklah cousin aku tuh tengah baring kat atas tilam. FYI, dye berumur 5 bulan. Mak aku suh aku pegang dye. So, aku peganglah dye. Masa aku pegang dye, dye nanges plak. Terus aku cuak. Aku pass kat wan dye. Mula2 takut nak tengok kitaorang. Masa naik kereta, aku engat dye akan nanges. Tapi yang peliknya, dye xnanges. Dye duk diam2 jeh. Bagus btul. Bila dah sampai kat umah, barulah dye ngam ngn aku. Barulah nmpak senyum dye. hehehe. gumbira hatiku. Taktik aku senang jeh. Mula2 aku observe jeh dye. Tgok dye nak kat orang ke tak. Dah lame2 aku kacaulah dye. Menjadi. dye sangat adorable.

The next day, kami pergi wedding kat Pedas. (wahh, sgtt Pedas ea). Adik pakcik sedare aku kawen. Finally, kawen jugak. hehehe. Abang Naim n Kak Nisa. Sangat sweet. Sama cantik di belah dua. Dahlah Abg Naim tuh sangat hensem , kaya n pandai lak tuh. Sal Kak Nisa aku xtahu sgt. hehehe. Tema warne kawen, KUNING, warna diraja. Sangat grand. Pelamin dye jugak not bad. wee~~

Hari Ahad, hanya tinggal kat kampung jeh. Cuaca sangat panas n kepala aku startlah nk pening2. dari pagi, bawak ke malam. siot jehh. Malam aku start bertolak nk balek umah. Tak sanggup rasanyer nk berpisah ngn Alesya. Tak tahu bila nk jumpa dye lagi. Haizz. Sampai jeh umah, terus mandi. Barulah lega kepala otak aku. Alhamdullilah. =)

Post a Comment

0 Comments