Looking For Anything Specific?

Header Ads

tag by Cik QiQi

Soalan cepumas daripada cik QiQi

1. adakah anda terasa HOT?
emm, mestilahh. perasan sahaja sorang-sorang. hehehe

2. update wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang:
ouh. nak tengok? bole2. dipersilakan

3. cerita pasal gambar nie:
gamba nie? nothing kot. sebab saya put slideshow. tapi, saya suka bace ayat dye.

4. kali terakhir makan piza:
dua minggu lepas. shopping dengan mama. and disebabkan ramai orang, kami terpaksa menunggu selama satu jam. pizz dah abes makan, air jeh belum dapat lagi. mama aku dah elang sabar, die pegi sound waitress tuh. kesian aku tengok. terkulat2.

5. lagu terakhir korang dengar:
OMG by usher

6. apa korang buat selain buat tag nie?
men fb, tukar design blog

7. selain nama sendiri, korang dipanggil dengan nama apa?
adik, syasya, syaz, zana, zaza

8. tag lagi 5 orang yang kena tag;
a) cik fana
b) cik uda
c) senior nizam
d) cik rahmas
e) hencik virus

9. sapa orang (a) kat korang:
kawan baek saya dalam dunia siber

10. katakan sesuatu kepada orang (e)
terimalah tag nie encik virus. jangan sebar macam2 virus. hehehe

11. (c) ade hubungan ngan sape?
emm, ntahlah. xsempat nak skodeng lagik.

12. bagaimana dengan orang (b)
emm, dia sudah kahwin. dah ade anak pon. suami? xkenal sgt. hehehe

13. madah2 cinta kepada orang (d)
ouh. si pipi kurus, akan aku kecikkan pipi ku sepertimu agar aku dapat bersama mu. sengal. hahaha

14. berikan 5 fakta kepada orang korang tag

a) fana, pip nyer chubby. nak picit2.

b) cik uda sudah berkahwin

c) dye senior saya masa di KMM

d) cik rahmas. orangnya manis

e) encik virus, tidak menyebarkan virus2 yang berbahaya. hoping. hehehe

selesai sudah tag dari cik qiqi. tengs qiqi. kepada yang kena tag. sempga persahabatan kita di dunia blogger terus mekarr. cewahhh~


Post a Comment

5 Comments

  1. hehehe.. ari tu akak dah buat tag ni... kira halal jer yer..

    ReplyDelete
  2. kak uda; okeyh!

    fida; fida nak kena tag keh> boley2. lain kali. hehehe

    ReplyDelete
  3. haha..adakah senior nizam tu refer kpd saye syazana?..
    kalo bleh backlink kan la name tu kpd empunya blog. senang sket nk tau kot. hehe..

    ReplyDelete
  4. yeeppp.
    its you.
    none others.
    oke2. t sy backlink k.

    wee~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)