Looking For Anything Specific?

Header Ads

Adamaya dah tammat. =(


huwaa. sedihnye. adamaya dah habis. selepas ini cerita apa pulak yer? tak tengok preview nya. saya ingat lagi masa kat matriks. saya and rumate saya, siti akan berkejar ke bilik tv bila adamaya dah start. kami memang adamaya freak. even, time exam final pon. kalau tidak di bilik tv, kami akan tengok kat kafe. tapi, selalunya kafe penuh, ramai orang. tak dapat dengar suara dengan jelas. so, kami cepat2 habiskan makanan and rush naik atas kat bilik tv, blok kami. tapi, selalunya makanan datang lambat. makcik lambat sangat masak. terpaksa lah tengok kat kafe. kalau kat kafe pulak, ramai student yang mengikuti cerita ini. kira top lah. Dan kalau masa exam, kami bawak notes ke bilik tv. kalau iklan tu, kami selak lah notes. tu pon, sekejap jeh.

Saya nangis, saya gelak, saya bengkek, saya geram, saya sakit hati, saya rasa nak kahwin dan macam2 perasaan lagi. semuanya disebabkan Adamaya. kelakar kan. tapi itulah realiti nya. hahaha. saya tak boleh lepas tengok adamaya. mesti wajib tengoklah. sekarang, adamaya dah habis. rasa sedih pulak. nilah kot slot akasia yang paling best. semua rasa ade. macam2 ada. hehehe. thats all. wee~

syazana

Post a Comment

7 Comments

  1. wuhuuuuu no blog ke-4 wa masuk komen sal adamaya. keh3x

    hebat gak pngan adamaya ni. seb baik wa x layan. wooohaaa!


    >>___<<

    ReplyDelete
  2. frodo.
    semua dak pompuan uat entry sal adamaya. mmg hebat penangannya.

    rugi lu xlayan.
    hehehe

    ReplyDelete
  3. cubalah kan
    lepas habis drama keluarkan ler koleksi DVD

    aku yang x ada chance nak tgk ni dapat ler tgk gak. aku nak tgk Nur Kasih T________T


    Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!

    ReplyDelete
  4. apa jd last?
    tak prnh tgk

    tp nk tau last je

    ReplyDelete
  5. apa jd last?
    tak prnh tgk

    tp nk tau last je

    ReplyDelete
  6. kapten;
    sy sokong. msti lakulah.

    jane; i citer kat blog u.

    ReplyDelete
  7. jane;

    ending dye.

    maya dah sedar yang dani bukan tuk dye. dani tengking amani depan maya. maya mengamuklh. dani pon mengamuk. then, maya mnx maap ngn adam. adam then maafkan. dah abes. lau nak tengok, tengoklah kat web tv3.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)