Looking For Anything Specific?

Header Ads

Islam. tapi..

Petang tadi, aku tengah syok-syok tengok mukabuku orang. so, aku skodeng latest pix kawan aku sorang nie. dye satu sekolah rendah ngan aku tapi masa darjah empat, dye pindah overseas. then, dye pindah balik sini masa secondary.now, dye kat australia. sambung study kat sana. emm, apa yang aku terkejut ialah aku jumpa pix dye pegang HANJING. HANJING yea aku ulang. siap ade nama lagi. mengucap panjang aku. apa nak jadi dunia sekarang. mak dye melayu n ayah dye cina. and aku rasa sgttt kurang didikan agama nya. emm, arak and sex tu perkara biasalah bagi dye. em, aku tak tahu nak cakap macam mane lagi. aku pon bukannya perfect sangat pon. tapi, aku tahulah mana halal and haram. just, tauladan bagi kita yang masih bernafas kat bumi ALLAH nie. wallahualam.

syazana.

Post a Comment

10 Comments

  1. tobat2 la sblom d jemput pulang kepada-Nya...

    ReplyDelete
  2. orang sekarang hanya islam atas angin... hampess...

    ReplyDelete
  3. faceboobs really conecting people ek?..gua tak pernah pulak add kawan sekolah rendah..

    ReplyDelete
  4. em, ramai dah skang cam tuh.
    manusia akhir zaman.

    ReplyDelete
  5. biase lah 2 dik...dunia nie dah mkn teruk dah skung neiw..

    ReplyDelete
  6. stiffler;
    yepp. really connecting people.

    abg epul;
    takut dgan dunia skrang.

    ReplyDelete
  7. ermm..sbb lm sgt kot dekat sana..lupa dah halal n haram...kiter sbgai kwn kena nasihatkn dy..;)

    ReplyDelete
  8. mr. rulez.
    i wish i could.
    but, sy xrapat ngan dye.
    =(

    ReplyDelete
  9. sedihnya..kenapa mcm tu :(

    ReplyDelete
  10. maCy.
    sdey kan?
    sy xthu nak uat pe dah.
    sy bukannya rapat ngan dye.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)