Looking For Anything Specific?

Header Ads

dating, dating dengan beshties!

hye all. semalam aku keluar tengok wayang dengan beshties aku, Izwan. Dia sanggup datang dari kL taw. tu pon sebab dye dah janji nak turun seremban tengok iron man ngan aku. emm, pagi tuh, aku singgah rumah kawan aku, ika. nak park motor kat sana. then, ika offer nak hantar ke terminal one sebab dye nak pegi maybank transfer duit. so, aku ikut dye pergi kedai nenek dye dulu. tolong bukakan kedai, then makan lunch kat sane. tengahri baru kami gerak ke seremban. aku janji dengan Izwan dalam tengahari. Tapi, ade pulak halangannya. kawan ajak makan mcD lah, bla bla bla. aku sabar menunggu kat KTM selama setengah jam. tersengguk2 aku menahan ngantuk. at last dye sampai gak. then, kami bergerak ke Terminal 2. sebab wayang kat sana lagi besh daripada Terminal 1. dah sampai sane, kami terus book tiket, solat and jalan2 jap sambil tunggu wayang start. pukul empat wayang tuh start sampai kul 6. citer Iron Man sangat superb. mantap sangatlah. sape2 yang belum tengok tuh, pergilah tengok yerr.

around pukul 6, aku bergegas nak ke Terminal 1 balik. sebab ayah aku tengah tunggu kat situ. nasib baik dye belom sampai lagi. phewww. before Izwan balik, kami sempatlah ambil gambar. bukti kat mak dye yang dye dah sampai seremban. poyolah ko. and that is the end of our story. engat nak update semalam. tapi, saya sangatlah ngantuk. mata dah berat giler. emm, anyway going out with Izwan is totally a remarkable moment. tengss babe! sayang ko. wee~

shhh. kat rumah ika. test her new phone.

ika drive me to terminal one

keluar ngan Izwan. kami hanya kawan baik. oke?

iron man coooool.

Post a Comment

5 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)