Looking For Anything Specific?

Header Ads

Anak interview, ayah mak pulak pergi ...


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Al-kisahnya aku pergi interview Pegawai Tadbir dan Diplomatik M41 tadi. Asalnya semalam, tapi disebabkan semalam ada maulud, so interview dilanjutkan hari ini.

Sesungguhnya aku penat gilaa. Bayangkan aku sampai kat bangunan SPA pukul 8 pagi, tapi, pukul 5 petang baru aku interview. Disebabkan interview lambat sangat, aku dah jadi macam lemau. Dah tahap tawakal dan redha je. Hahaha. Malas dah nak belek notes.

Nanti aku share pengalaman interview PTD tawwww.  hihi.

Anak interview, ayah mak pulak pergi... DATING! Hahahhaa.

Mama ayah yang hantar kan ke sana. So, memang banyak masa terluang lah kat Putrajaya tu. Siap ambil gambar bagai. haha. Kemain sungguh berdating. Nasib baiklah mama ikut, kalau tak, kebosanan ayah kat Putrajaya tu. Haha.

Putrajaya1

Putrajaya2

Putrajaya3

putrajaya4


Kalau mama ayah pergi IOI Mall Putrajaya tanpa aku, meraung aku nanti. hahahaha. Harap penat lelah mereka teman aku interview, berbaloi. Amin amin amin. 

Nak layan Gegarrrr-vaganzaaaaa!

Follow and let me know!

Post a Comment

20 Comments

  1. alololo sweetnyaaa mak ayah scha :D

    ReplyDelete
  2. blog dh bertukar ! yeahhh good luck scha..

    ReplyDelete
  3. hahahahaha amboi sweet nya ayah mak kak scha.. harap penat lelah mak ayah kak scha teman kak scha berbaloi dengan keputusan interview kak scha ^^

    ReplyDelete
  4. sakan depa dok berdating hehehehe...tanpa ganguan anknya hihi

    ReplyDelete
  5. Ini yang dinamakan... Sambil menyelam minum air... He He He...

    ReplyDelete
  6. Alahaiii...lamanya tunggu sampai 9 jam kan? Memnag nebes pun dah hilang agaknya.
    Papepun, all d best ye, adik.

    ReplyDelete
  7. Alahaiii sweetnyaaa dorang pergi bercinta. :D

    ReplyDelete
  8. hamboi-hamboi..steadylah uncle n aunty..hehe

    ReplyDelete
  9. bagus juga , you interview, parent dating.

    ReplyDelete
  10. heehe yes yes harus share interview macam mana.. sedih CT baru nak isi tau SPA sbb before this tak tahu pun pasal SPA huwaaa T.T

    kasi chance le mak ayah nak detim hehe

    ReplyDelete
  11. wahwah bahagianya dating xde scha kaco hehe gurau2 =D

    ReplyDelete
  12. Harap kak Scha dapat kerja tu :)

    ReplyDelete
  13. Kembali nostalgia zaman muda2 dorang yer ^-^

    ReplyDelete
  14. Amboi sweetnya. Sempat lagi eh detim kikiki

    ReplyDelete
  15. Sporting mak ayah, nak bergambar macam tu. Dating berdua ;)

    ReplyDelete
  16. hahaha comel mak pak berdating.. kasi can la..
    how does ur interview goes? hopefully berhasil ameen

    ReplyDelete
  17. hehehehhe.. sekali sekala berdating.. ummi dengan ayah saya pun sama... pantang kitorang lambat bangun, sedar2 je ummi ayah dah keluar sarapan kat luar berdua je. hahahaha

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)