Looking For Anything Specific?

Header Ads

Lazada 1212 Onlive Revolution is HERE!


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Harini nak join contest dari Lazadaaa!

Aku tak pasti sama ada contest ni sama dengan contest dibuat oleh SayaIday atau tidak. Tapi, aku dapat info ni dari emel yang diberi oleh pihak Lazada.

Furthermore,we are also running a blogger contest where you stand a chance of winning RM200 cash by simply letting us know if you were given RM1212 to spend with us online at Lazada what will your Christmas wishlist be and reason for your choice.Pick out the product or product(s) of your choice with a maximum amount of RM 1212 and generate your unique tracking product URLs to stand a chance of winning. -- Lazada

Oh yer, Lazada akan mengadakan Lazada Online Revolution pada 12.12.2014! Yeahh. Nak tahu lebih lanjut? Meh aku share.

Pada 12 Disember – 12 hari sebelum perayaan Krismas – Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Para pembeli yang tidak mempunyai masa untuk mengunjungi pusat membeli belah boleh mengambil kesempatan ini untuk membeli semasa bersantai dan bercuti dengan keluarga. Kepada sesiapa yang berjaga malam, nikmati peluang istimewa tawaran menarik Midnight Sale yang hanya akan berlangsung di antara 12am hingga 8am; sementara bagi pengguna yang lain, anda boleh menikmati tawaran harga menarik sewaktu Flash Sales yang akan berlangsung setiap satu jam dari 8am-11.59pm!
Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.

So, apa lagiii. Standby lah depan lappy pada 12 Disember nanti weii! Mesti tak sabar kann?

Aku ada satu wishlist dengan Lazada. Aku memang lama dah aim benda alah ni. Haha. Nak tahu?

*klik untuk ke Lazada*


Specifications


Sebab :

Korang tahu kan aku suka main mekap? Ada lah jugak buat tutorial dengan korang kan? Cuma aku tak pasti, korang paham tak dengan penulisan aku tu. Aku takut aku cakap macam tak betul. Macam bagi penerangan tak jelas lah. Aku rasa better buat video sebab lagi senang nak tunjuk. Since takde kamera, aku hold dulu tapi aku teruskan buat tutorial dengan penulisan. haaa. 

Dah lah video and camera dalam HD! Terang gila kalau nak amek gambar ataupun buat video! Magaddd!

 wording
*Hai*

Lagi satu, aku selalu tengok mekap tutorial dekat Youtube. Jadi, perasaan nak ada camera and video cam tu makin membuak-buak. Hahha. Dengan aku takde kerja lagi, so, aku diamkan sorang-sorang. Nak mintak ayah, macam mahal sangat. Ayah aku senyum je. Senyum dia tak bagi aku beli. Gitu lahhh. ahahha.

Aku suka dengan camera ni sebab screen dia boleh rotate. So, kalau nak selfie pun senang. Pusing je screen dia tu. Nak buat video lagi lah senang. Boleh lah aku tengok kalau aku duduk tak center ke hape. Pernah aku try buat mekap tutorial guna phone Note 2. Alih-alih pertengahan jalan, kepala aku tak nampak. Headless. Lepas tu aku give up! haha. Then, layan balik tutorial dalam YT. Haha. 

 wording

Just nak tanya, kalau aku post pasal mekap tutorial tu kan, korang paham tak aku menulis? Kalau nak baca, boleh klik tab label #makeupbyschanazri. Takde. Aku suka share dengan korang benda yang aku suka. Wiwiwiwi. 

Tak dapat camera ni, voucher RM 200 pun kira Alhamdullilah. Lepas dapat kerja, boleh saving beli camera ni. Hehe. Aminn!

Sample image dari Canon Powershot SX 50

 wording

 wording

Total = RM 1,199.00


Picture credited to Lazada.

Follow and let me know!

Post a Comment

13 Comments

  1. as blogger, kamera memang penting kan scha! :)

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya Scha... 1212 dah nak sampai ^-^

    ReplyDelete
  3. memang cantik sangat kamera tu. gudluck kak scha. . :)

    ReplyDelete
  4. good luck kak scha ^^ memang lawa gambar2 dia..

    ReplyDelete
  5. rasanya dh tinggalkan komen sebelum ni tapi x de..sis lupa tekan button publish ke huhuhu

    ReplyDelete
  6. Scha!!! kitewww ni yg dah keje ni pon mampu tengok je la camera nih! huwawawa T____T

    ReplyDelete
  7. good luck kak Scha yang comel! >.<

    saya pun dah join. tapi kalau saya beli kamera, memang kamera tu entah ke manalah. hahahahah

    ReplyDelete
  8. kalo dapat satu memang best kan :)
    good luck scha ^^

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)