Looking For Anything Specific?

Header Ads

FREE | Kalendar 2015 oleh shadawentz


Assalamualaikum. Hai semuaa!

Sabtu-day! Apa korang buat hari niii?

Eh, aku nak share KALENDAR 2015 untuk korang. Dah lah comel, FREE pulak tuu.

Kalendar doodle ni dari Shada Wentz. Cartoonist blogger yang sangat berbakat. Kelakar taw komik-komik dia.

Nah, ni link blog dia --> http://www.shadawentz.com/

Reblog dari Shada :-

********
Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum, hai semua. Lama aku menyepi kan? haha sorry2. sibuk dengan tesis, exam, interview, pengakap, jamuan, melancong, dan dll. tapi Alhamdullilah semua tu dah sudah dan sekarang aku tunggu panggilan posting je. 

untuk membalas rasa kerinduan korang dekat aku ni, (haha!) dengan seikhlas hati dan sesuci murni di sini aku nak hadiahkan korang kalendar untuk tahun 2015. 

 terima kasih tau sebab support aku walaupun dengan keadaan aku yang malas update ni. dan terima kartun pelik aku seadanya. seriously thanks guys :')

kat bawah ni ada la sikit rupa dia cmna. kalau korang tanya aku tema kalendar ni, aku pun tak tahu sebenarnya. aku main buat je. first time buat kalendar rasa ilmiah sangat.



jangan risau, kalendar ni PERCUMA dan boleh di akses UNTUK SEMUA. apa yang best, aku letak jugak cuti-cuti penting so memang baloi la kalau print pun.

klik link bawah ni. then cari butang "anak panah ke bawah" untuk download.

dah download tu print lah. pastu setepler. baru jadi kalendar. pastu kalau nak bagi aku terharu dan menangis, upload gambar kat instagram dengan hashtag #kalendarshada2015 hahaha. (kalau ada yang sudi)

ok tu je. have a nice day! bye bye

********

Aku dah download. Tinggal nak print je nanti. hehe. Engkorang gi download sampai link tu kena spam taww. hahaha. 

Follow and let me know!

Post a Comment

19 Comments

  1. boleh laa download. kalendar dekat rumah ni tak banyak lagi :)

    ReplyDelete
  2. Scha! cantik sgt design! dah dload tnggu nak print ja nnti. Tq Scha. moga cepat dpt kerja =)

    ReplyDelete
  3. seronok ada kalendar camtu. hehe. semangat nak tgk tarikh hari2 :)

    ReplyDelete
  4. comel gilaaaa.. nak download gak ahhh!!! hehhe

    ReplyDelete
  5. wahh cantik kalendar ni...baru arituh kite plan nk mendoodle kalendar untuk tahun depan... nak share dekat blog... :D

    ReplyDelete
  6. Comel sangat! Boleh donwload lepas ni.

    ReplyDelete
  7. dah tgk klander tu,mmg cantik n comel..! tp printer tak ada ink..heheh..tunggu dpt free calendar ja la

    ReplyDelete
  8. wow ! comel gilosssss.. suka ngat aihh. hehek XD

    ReplyDelete
  9. Memang comel :)
    Tapi malas nak download.
    Hehe..

    ReplyDelete
  10. comel gila shada buat calendar tu! hahaha nk print gaklah nti =D

    ReplyDelete
  11. comel dan lagi comel bila dia lukis pakai paint.. bukan semua orang sabar lukis guna MS Paint.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. comel je kalendar tu! menarik sangat. baru lah semangat sikit nak 2015 :p hehe

    ReplyDelete
  13. comelnya kalendar ni..nanti nak buang pun sayang..hehe

    ReplyDelete
  14. Cantikkk! Akak nak print tapi print colour meragam. Malas nak print b/w. Scha, Yang utk bulan September tu, kenapa ada 3 kat dpn September? Special date ke typo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. typo sebenarnya kak. tapi 3 september tu pun birthday dia. haha. dia suruh halalkan. hehe

      Delete
  15. Salam. Hee kalendar 2015 yang sungguh chomel juga.

    ReplyDelete
  16. ooit awat cute sangat. rajinnyaa dia. nama pun kartunis haruslah berbakat kan..

    ReplyDelete
  17. hahaha. comeeeeeeeeeeeeeeel sangat kalendar tu! nak juga nak juga :D

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)