Looking For Anything Specific?

Header Ads

The Time Has Come!


Assalamualaikum. Hai semuaa.

Insya Allah. Hari Sabtu aku dan Kak Maera Ismail [ http://www.maeraismail.com/ ] akan berkonvo dengan kekawan seperjuangan dan yang dirindui.

Aku Degree, kak Maera Masterr. Wuuuu. Hebat!

Esok aku akan ke Kuantan naik bas. Maybe sampai waktu malam. Stay bilik junior. Maybe lepak dengan kekawan malam tu.

Jumaat pulak, ada rehearsal konvokesyen, ambil jubah dan photo shoot ramai-ramai dengan kawan-kawan di tepi pantai yang indah. hehe. Oh yer, parents datang hari jumaat.

Sabtu pula kawan-kawan aku dari Seremban datang waktu pagi tu sebab konvo aku sesi petang. Selepas dah habis sesi konvo dan makan malam dengan parents and kawan-kawan, kami akan bertolak ke Cherating. Tapi, parents aku stay kat Kuantan. Hehe.

Pagi Ahad mandi sepuas-puasnya di pantai ataupun di swimming pool hotel. Pukul 11 check out dan bertolak ke Kuantan semula. Jumpa dengan parents aku, lunch and konvoi balik ke Seremban sesama.

Lost In The Heaven

Haa, Gitu lah plan aku untuk minggu ni. Harap-harap berjalan lancar. Penat kepala otak aku fikir macam mana nak plan sebab kawan-kawan aku dari Seremban pun datang sekali.

Oh yer. Maybe akan busy nauzubillah minggu ni. Kalau sempat update pun, maybe short entry je. Jangan lupa tinggalkan jejak taw. Nanti ai datang tempat you pulak. Hhehe.


Eh, teka-teki semalam. Jawapannya bahagian mata. Aku pakai contact lens dari ALCON [ http://www.schanazri.com/2014/09/launching-of-dailies-aquacomfort-plus.html ] and eyelashes. Nak pakai dua benda alah ni hari Sabtu nanti. Tu yang try testing tuu. Baik test dulu kan? Nanti kelam kabut pulak hari kejadian. Hehe.

Hadiah? Muah ciked lahhhhh :*

Chuu~

Follow and let me know!

Post a Comment

29 Comments

  1. Wah...dh nk konvo eh....syok la kan...

    ReplyDelete
  2. oo. akak belajar kat ump ye.. selamat berkonvo.. tahniah ye kak :)

    ReplyDelete
  3. selamat berkonvo scha! ^_^

    ReplyDelete
  4. Syioknyer dia jalan2... Kita gak boring kat sini.. Cesss.. T_T

    ReplyDelete
  5. Tu diaaa..padatnyee jadual. Fuh fuh! Moge segalanye berjalan lancar kak scha! ^_^ congrats sis~

    ReplyDelete
  6. wah. syok2.. convo2. tahniah kakak comel :)

    ReplyDelete
  7. Selamat bergraduasi Scha! Ooo, salah ea tekaan akak semalam.. Haha!
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  8. Selamat berkonvo yer Scha ^_^

    ReplyDelete
  9. Tahniah! Nanti sharelah gambar konvo. :)

    ReplyDelete
  10. Aku sampai sekarang tak faham , degree camna master camna .

    ReplyDelete
  11. best nye nak konvo!

    amik gmbr byk2 k
    rinduu akak kt ump n nak konvo lagi

    ReplyDelete
  12. Selamat berkonvo. Congrats ya :))

    ReplyDelete
  13. Tahniah sayang! akak doakan awak berjaya dan beraya!

    ReplyDelete
  14. wah! tahniah kak Scha dah konvo!!! bestnya!!! semoga semuanya berjalan dengan lancar. in shaa ALLAH :)

    ReplyDelete
  15. wahhh Scha slmt berconvo esok!
    nanti share gambar2 convo k :)

    ReplyDelete
  16. selamat berkonvokesyen ya...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    ReplyDelete
  17. scha, tahniah konvo... kite tag scha tau!

    http://jindrisska.blogspot.de/2014/10/segmen-bloglist-exchange-by-anne-nurain.html

    ReplyDelete
  18. Selamat menempuh istiadat konvo :)
    Happy Graduation Day, dik!

    ReplyDelete
  19. congrats scha! hepi convocation day!

    ReplyDelete
  20. berendaaaam tu nak joooin !!!!

    ReplyDelete
  21. Mabrook! Selamat berkonvo~

    ReplyDelete
  22. aaaa.. dah konvo!!! tahniah :DDDD

    ReplyDelete
  23. oh, saya tlg klik iklan2 akak sekali. hehe

    ReplyDelete
  24. Tahniah. Bestnya ramai yg join scha konvo :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)