Looking For Anything Specific?

Header Ads

Kreatifnya blogger tentang #29 Wordless Wednesday


Assalamualaikum. Hai semuaa!

Semalam ada buat entry Wordless Wednesday #29 and aku mintak korang kasi caption dekat gambar tu.

Mak aih. Kreatip naa hangpa semuaa noo.

Gambar boleh beri seribu makna bergantung kepada pemahaman kita kan?


Jom tengok apa jawapan kreatif korang!

Gee Lion -- aduh, macam manalah tiba-tiba telinga extra boleh tumbuh kat atas kepala ni.. malunyer aku..

Yana Yani -- arghhh! malunya! nak pergi holloween party terpergi kenduri arwah plak!

Cik Balqis -- "di saat hati sedang berduka-lara, aku tunduk sekejap demi mengingati Tuhanku yang satu iaitu Allah SWT"

Amy J -- aku kecewa. aku sedih. sampai bila-bila aku takkan jadi cantik dan mesra seperti mereka. lelaki sekarang cuma pandang pada rupa sahaja. bukan keindahan dalaman lagi. sedangkan luaran pun sudah sebegini, apatah lagi hendak mengenali.....

Cik Fafa -- "ishh,macam mana boleh jadi macam ni pulak?"

Cik Nadya -- " Arghhh malunyaaa. jangan pandang aku! jangan pandang aku!wuuuuu"

Zumal -- Orang ke meow?

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK -- Andai kutahu begini akhirnya...

Freak_rare -- adoii nak buat apa ni.

Thanks kpd mereka yg sudi menyumbang ideaa! Korang memang ohsem okayy! ^^

Post a Comment

27 Comments

  1. pelbagai komen untuk satu gambar kan scha..

    ReplyDelete
  2. Salam singgah pagi....terima kasih sudi singgah dan komen kat blog akak...nak jawab boleh ker....alah akak jer lah walaupun terlambat...hehe...

    Kesiannya kat saya ni...kenapa boleh jadi macam ni ke atas diri saya....apa salah saya sampai terjadinya ini kepada saya...

    ReplyDelete
  3. Kreatif semua...kak irra terlepas pandang...huhu,,sebab tu tafsiran sendiri mungkin boleh menyebabkan salah faham. Pandangan masing2 berbeza mommy Irra

    ReplyDelete
  4. Hehehe tak smpat nk sumbangkan idea la scha....
    Mmpu tgk je

    ReplyDelete
  5. Apa benda pun di dunia ini boleh dilihat dari sudut yg berbeza. Sebab itu ketentuan jodoh manusia tak sama, pemilihan parti dalam pilihanraya tak sama, pandangan terhadap sesuatu isu tak sama sebab masing-masing tengok dari perspektif berbeza....

    ReplyDelete
  6. hahaha.. ayat Gee Lion buat saya tergelak XD

    ReplyDelete
  7. ala terlepas plak yang ni..haha.caption yana yani tu memang awesome!

    ReplyDelete
  8. Aduhh. Terlambat lak nak join. Haaah (TεT)

    ReplyDelete
  9. hehe...macam-macam jawapan kan
    kelakarlah pula

    ReplyDelete
  10. scha..knpe kite nyer dialog takder? majok aa cengginiii..sob3 :P
    pat2 edit balikk! XD

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum
    singgah pagi
    sory x sempat nk komen anum bz hari ini

    ReplyDelete
  12. apa yang pasti, comel semuanya. hehehehe.

    ReplyDelete
  13. Kak Yana, acaner boleh terpergi kenduri arwah tu kak Yana oi? Hahah ^_^

    ReplyDelete
  14. hahaha sengih bace jawapan.. telinga extra tumbuh hahaha

    ReplyDelete
  15. Menarik..:)

    ReplyDelete
  16. Haha..terpikir camtu sebab gambar tu nampak sedih & macam regret something.

    ReplyDelete
  17. Satu gambar beribu makna.. sori tak sempat join kalau tak ayat saya macam ni. "Bagaimana boleh trlupa charge battery kamera"

    ReplyDelete
  18. hahhahaha pelbagai komen... comeyyy je komen2 haaaa... tergelak sha baca...

    ReplyDelete
  19. ahahaha....so cute statement dorang tu

    ReplyDelete
  20. hahahah kelakar, tak perasan pulak ada telinga kat situ..

    ReplyDelete
  21. ala terlepas. satu gambar, tapi banyak yang boleh ditafsirkan..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)