Looking For Anything Specific?

Header Ads

Wedding Promotion Starts from RM1000 by The Journals Photograph


Assalamualaikum. Hai semua.

Sebenarnya aku penat sangat malam ni. Ada hal waktu siang sampai lah ke petang. Pukul 9.30 malam baru sampai rumah. Lepas mandi aku bukak Facebook, lepas tu ada kawan pulak update wedding promotions. Terus tengok wedding photo album. Pergghh. Cantik sangat. Tu yang semangat nak tolong kawan promote kan promotions ni. Dia tak mintak pun, aku je gatal nak promote. hehe.

Jom lah layan gambar wedding photographer dari THE JOURNALS PHOTOGRAPHY.

*tarik nafas dan skroll pelan-pelan*








Bagi aku, aku suka gambar tone begini. Sejuk je pandang. Not to bright, not to dark. Just nice. Kalau korang nak tengok lagi gambar kebabom yang boleh buat korang terliur dan berangan nak kahwin, boleh lah pergi page Facebook mereka.


But, wait. As I mentioned earlier, The Journals Photography are having wedding promotion that starts from RM1000! Like seriously? Gambar sebegini cantik letak harga gitu? Woahhhh. 


Hello. To be announce, currently we're having a very great deals for wedding photography which starts from RM1000. Free giveaway for any bookings made before 30 September.
Inquiries ? Reach us at :
thejournalsphotography@gmail.com
+6 019 5505386
+6 012 7892476
Yes, you can spread this lovely news !
Thank you

Jadi kepada bakal pengantin, cepat-cepatlah book. Nanti nyosal den tak tahu. Tak dapek den nak nolong ekau nanti yoo. Hehe. 

Gerenti puas hati. Tak percaya? Pergi lah skroll gambar wedding kat Facebook sana. Tengok, tilik dan kalau berkenan, cecepat buat booking okay. Siapa cepat, dia dapat! 

Gua nak pergi meroyan jap sebab berangan nak kahwin! kah!

Post a Comment

9 Comments

  1. alamak canteknyaaaa sweeeetnyaaaaaaa.. naseb laaa blom nak kawen lg kann..hahaha

    ReplyDelete
  2. Cantik-cantik gambarnya

    ReplyDelete
  3. arghhh..ta tahan bila tgk pic kahwin ni..akak pun teringin nak kahwin jugak ahaha..tapi syg..calon nan hadoo

    ReplyDelete
  4. memg puas hati la..pic cntik2

    ReplyDelete
  5. hebatlah orang yang pandai cari moment lawa macam ni kan...

    cousin saya photographer. so maybe saya suruh dia je amekkan gambar. hehehe

    ReplyDelete
  6. suka tgk precious moments captured secantik ini :)

    ReplyDelete
  7. bila nak kawin? soalan klise. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)