Looking For Anything Specific?

Header Ads

Cabaran 30 Hari, Hari Kelapan -- 5 Lagu Cinta Kegemaran


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Dah 8 hari dah cabaran ni bermula. Dan aku masih steady menulis entry. Harap-harap kekal lah yer semangat ituu Scha. Hehe.

Lagu cinta? Sebenarnya tiada yang spesifik. Alah. Basically semua lagu yang ada memang ditujukan kepada sang kekasih kan? Susah juga nak buat pilihan ni. Takpe takpe, kita cool down and list je apa yang terlintas di hati.


5 LAGU CINTA KEGEMARAN SCHA NAZRI


Aku dah bagi link ke youtube untuk kesemua lagu-lagu di atas. Cuba dengar lagu Jaga Dia Untukku, di mana aku link ke versi acoustic Dato' Siti nyanyi di Hot TV. Best gilaaa dengarr. Dah lah aku ni kipas susah mati Dato' Siti. Hhaha

Eh, ada yang sama citarasa dengan aku tak? Sep sikit!

Jangan lupa tinggalkan jejak korang taw. Senang nak trace balik.

Oh yer. Jangan lupa JOIN giveaway by Karya Mahirah! Hadiah dia superb! Dan aku ialah salah sorang sponsor untuk GA ini! Jangan lupa support! :)


Klik gambar untuk ke GA Karya Mahirah. Konpem tak nyesal! 

Follow and let me know!

Post a Comment

18 Comments

  1. akak....kenapa lagu kat sidebar tuh tader pon dalam lagu cinta kegemaran..lawak dgr..haahaahaa...
    Unik gila taste dia nih..hahahahahahahaha....^^
    kita suka lagu human by christina perri skrg! <3

    ReplyDelete
  2. yehhh suka lagu black ni.. sweet. hehe

    ReplyDelete
  3. lagu Dato' Siti tu memang best...layan kot..hee

    ReplyDelete
  4. Saya minat semua lagu dato ct...
    Salam perkenalan. Singgah sini dan follow

    ReplyDelete
  5. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking dari Segmen Giveaway September by Karya Mahirah..done follow sini.. salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete
  6. Ana suka lagu yg no 1 ngan 3 tu. Best sgt! Hihi.

    ReplyDelete
  7. X minat lagu hindustan ke dangdut ke hihihi
    Akak JM pon salah sponsor gak heeee

    ReplyDelete
  8. jemput singgah =)
    http://coretancikfafa.blogspot.com/2014/09/cabaran30hari-day-8-5-lagu-cinta.html

    ReplyDelete
  9. salam. semua nice song..!

    ReplyDelete
  10. oklah tu ada lagu cinta kegemaran..CM pun dah tak ingat, ada ke lagu cinta kegemaran..hehhe..

    ReplyDelete
  11. saya suka lagu siti :DDDD

    ReplyDelete
  12. Zumal pun pernah tengok Datuk Siti nyanyi masa hot tv tu. Memang best sangat ^_^

    ReplyDelete
  13. ala, x minat yg no 1. RJ rap x best. huhu. sian black. ct pon x bpe nak layan tapi jaga dia untukku layan sbb main kt rindu awak 200%. hehe. zul aripin sado :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)