Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sahabat.






Sahabat.
Sahabat yang sentiasa bersama kau walaupun di waktu kau lemah, runsing dan kosong.
Sahabat yang tidak akan nilai siapa diri engkau walaupun setitik kuman.
Sahabat di mana aku tahu walaupun jauh, tapi, ikatan kami kuat dan kukuh dari masa ke semasa.
Sahabat yang berikan pendapat dan solusi ketika kau keliru jalan mana yang perlu dipilih.
Dan sahabat yang tidak perlu kau ungkapkan sebarang kata, tapi, dia faham apa yang kau fikirkan.
Aku beruntung aku punya mereka. 



Aku buat entry ni sebab kekadang aku rindu dorang. Harap dorang pun rindu aku :(

Post a Comment

14 Comments

  1. Untungnya dapat kawan rapat macam ni scha.

    ReplyDelete
  2. bestnyaa ramai kawan.

    kawan kawan kita tinggal time kat kolej je.. huhu

    =)

    ReplyDelete
  3. best bila ada kawan ni kan. jadi kawan tempat luahkan masalah, tempat bergosip. haha.. ^^

    ReplyDelete
  4. nice..follow me back
    http://paliexprezzo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hidup meriah pon sbb adanya family and friends lah kan Scha hehe

    ReplyDelete
  6. sis, saya nak bagi kad raya ni. sis nak? kalau nak, boleh emel details dekat sini >> ameliajafri@yahoo.com . saya baru beli kad raya ni. excited pula nak pos esok. heeee

    ReplyDelete
  7. ni buat kite rindu kawan2 baik kite ni.... :D

    ReplyDelete
  8. rindu pulak kat member2 kolej. huhu. jaga kawan baik elok2, kalau terasa mcam nak 'terbenci' cepat2 ingat kebaikan dorang. :) in sha Allah, nnt perasaan sembuh sendiri. *eh bermadah plak kita. haha

    ReplyDelete
  9. Bestnye ade kawan baik bergelar sahabat. Wuuu~ ana pun nak gak. Ade kawan baik. Tapi asyik kene khianati je. Hurm..

    ReplyDelete
  10. friendship forever .. >_<

    ReplyDelete
  11. best nyer ! ramai kwn sama2 susah nie mmg susah nk cari , n mmg mmg tak t'ganti, kan ? ^.^

    ReplyDelete
  12. bagus dpt sahabat kan..susah senang bersama

    ReplyDelete
  13. Jangan sampai tergigit lidah ya bila pose

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)