Looking For Anything Specific?

Header Ads

TESTIMONI B'VITE SELEPAS SEBULAN


Assalamualaikum! Haii.

Ingat tak aku pernah cerita pasal B'Vite kat entry INI? Haaa, nak tahu tak kesan dia apa ke atas diriku? Ceh, diriku. Kemain kau nak berpujangga kat sini. Okay. Cut it. Let's straight to the point.


SEBELUM


SELEPAS



#nofilter

Alhamdullilah. Hasilnya yang diterima agak bagus sebenarnya. Serius aku cakap. Aku berpuas hati dengan produk B'Vite ni. Samalah dengan Harum Malam. Suka sangat. Betul-betul memberi hari yang cergas dan cerdas untuk aku.

Kalau korang tilik bebetul, ada jugak seketul kecik jerawat yang naik. Tapi, aku rasa aku tengah 'dalam hari', so normal lah kan jerawat naik. Yang penting korang kena istiqamah dalam pengambilan. Kalau nak dapat kesan yang lagi ohsem, minum kan air KOSONG yang banyak. Sangat-sangat memberi kesan yang efektif. Insya-Allah. 

HARGA

RM33.00 (WM)
RM39.00 (EM)
BRD 18.00 (BRUNEI)
SGD 18.00 (SINGAPORE)

Segala permasalahan, nak beli, nak tanya itu ini, sila lah hubungi Legacy Secret Trading yer. Link-link aku sediakan di bawah. Korang just click je.


Legacy Secret Sdn Bhd
No 8, Jalan PPSL 2, PT 1834, Pusat Perniagaan Sungai Lias
45300 Sungai Besar, Selangor
Tel +60132662769
Email :sales@legacysecret.com

Page-page yang berkaitan dengan kesihatan. Jenguklah sekejap kot-kot korang ada apa-apa masalah kesihatan.

Post a Comment

6 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)