Looking For Anything Specific?

Header Ads

Kekangan



Maaf kawan-kawan. Sebenarnya, aku ada banyak cerita nak kongsi dengan korang. Satu pasal projek aku, satu lagi pasal trip aku ke Bandung. 

Tapi, memandangkan aku dah masuk semester baru and jadual dah makin pack, so, nak update kat sini susah sikit. 

Semester ni aku busy dengan PSM 1 (Projek Sarjana Muda 1). Kena buat proposal. Serius aku cakapkan. Aku cuak. Takut. Memacam lagi ada. 

Tambahan lagi, dengan projek Enactus aku tu haa. Itu pun aku cuak. :(

Apa-apapun, aku akan tetap tak akan abaikan blog kesayangan aku ni. Jejak korang akan ku balas. Insya-Allah.

Cuma, aku nak mintak jasa baik kalian untuk mendoakan aku berjaya meredah semester ni dengan jayanya. Amin.

Teruskan berblogging kekawan! :)


Post a Comment

5 Comments

  1. selamat menempuh sem baru ^^

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya dan jangan lupa update blog

    ReplyDelete
  3. wah akak bizi ye sekarang . relax kak . jgn cuak . bella doakan semuanya berjalan lancar :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ... struggle jer ya ... ada masa baru berblog lah . jadi pelajar mmg camtu ... semoga berjaya !

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)