Looking For Anything Specific?

Header Ads

Ei, asal hensem sangat ni?


Okay. Ini kali kedua aku post entry pasal Aliff Aziz. hewhewhew. Entry sebelum ni, klik SINI

Tadi, Aizul Marcello upload gambar Aliff kat pesbuk dia. Aliff Aziz datang Eye Studio Photography! Tak tahu lah shoot apa, but, what ever it is, gambar yang dorang ambil memang AWESOME!

FYI, aku ni memang peminat Aliff Aziz. Big fan kot! Dia lah salah satu artis yang akan buat aku pengsan kalau aku jumpa dia. Tengok tak betapa besarnya impak Aliff ni kat aku? :P 

Ekceli dah lama dah aku minat dia. masa mula-mula dia debut lagu Sayang-Sayang tuu. memang lekat lah sampai sekarang. Lagipun, kami sebaya. kira, chemistry tu kira adalah kan? haha. 

Aku tak kisah kalau ada antara korang yang bila nampak Aliff jeh, mesti akan 'ewwwww', 'blerghh', 'mamat jambu ni kau minat?' but, setiap orang ada taste memasing kannn? suka hati den lahh! currenttly dia ada kat Malaysia. Tak tahu lah bila aku dapat jumpa dia. *berangan* 

Korang tengok gambar-gambar Aizul ambil ni. Mana lah aku tak cair? -_________-




gambar atas ni aku dah buat jadi wallpaper desktop. comel bangat!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

okay. kita nak pergi berangan jumpa Aliff jap.
babai.

p/s: kalau jodoh dia dengan Anne, aku redha. :P

Post a Comment

12 Comments

  1. Aku dah jumpa face to face ngan dia bulan lepas rasanya. Gambar dia pun ada aku ambik sket.. Sekrang ni dia gelap sket lepas habis PLKN( kat Singapore)

    ReplyDelete
  2. @amirnawawi okayy. xnak kawan kau. hikhikhik. jelessnyaaa akuuuu!

    ReplyDelete
  3. nsem...nak taw?

    ari tu tgok melodi..dgr2 dia ada ****** dgn anne ngasri..

    hehe. :D

    ReplyDelete
  4. amboi..bukan main lagi ye syaz...heee~

    ReplyDelete
  5. bila lah diorng nak upload gmbar zuan ni..adeh~

    ReplyDelete
  6. kira tahap serius dhni...hahahaha

    ReplyDelete
  7. hamboi2 adik akak sorang ni. kuat berangan ye... :D

    ReplyDelete
  8. Hahahaha,..benar-benar big fan nie..

    ReplyDelete
  9. Fuuuhhhh..mmg cute.mcm kpop.baru la aku kenal muke penyanyi sayang syang syaz tu.ehh.ehhh.hahaha

    Kemain zuan perasan eh..

    ReplyDelete
  10. Ini mmg die hard fan lah ni ea.. Betul tu.. Setiap org ada taste masing2 so takyah nk kondem sgt lah kn.. Dah aku suke biarla.. Ko xsuke g men jauh2.. Hahahhh =)

    ReplyDelete
  11. oke laa mke die.sedap mate memandang.tp tinggi so jd sgt hensenggg lerrrr

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)