Looking For Anything Specific?

Header Ads

Awal lamar Scha! Oh, sweet!



Eh, Awal baru nak lamar Scha ke?
bukan dorang dah nak kahwin ke? 
Eh.
apa-apa jelah.

anyway, sweet gila tengok dorang ni. dorang ni memang sesuai kan?
sama hensem, dan sama cantik. sesuai lettewww. 

diharap mereka cecepat lah kahwin. tak sesabar nak tengok wedding mereka. :)

tengok gambar kat bawah ni, boleh bayangkan betapa cuaknya Awal masa lamar Scha. 
kelakar pun ada. aku kalau orang lamar macam ni, konpem aku nangis.
 *sambil kenyit2 mata*



p/s : minggu depan aku ada dua test pada hari rabu. awesome kan? kawan aku lagi best. 3 dalam satu hari. aku kalau 3 dalam satu hari, aku main buat jeh exam tuh. hewhewhew. 

Post a Comment

10 Comments

  1. sungguh. diorg ni sgt sweet, muka pun seiras. semoga serasi juga!

    ReplyDelete
  2. scha yg sempoi...lawa jer dia..

    ReplyDelete
  3. sweet! tapi ada je buah mulut mengutuk di belakang mngatakan tak mengekalkn adat melayu dlam melamar

    ReplyDelete
  4. hmmm... honestly DN xsetuju dgn cara lamaran ikut org putih ni....

    ReplyDelete
  5. sweet mmg sweet..tapi tak bpe sesuai jek. awat tak pi jumpa mak ayah dia teruih,baru la gentleman. ye tak?

    ReplyDelete
  6. syaz bila plak?hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. sweet tapi lagi sweet kalau xde bersentuhan kulit heee ^_^

    ReplyDelete
  8. alahai sweetnya dorg..jeles2 haha

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)