Looking For Anything Specific?

Header Ads

#MisiDiet2012


#MisiDiet2012

ehem-ehem, aku berniat nak diet sem ni. kurangkan nasi, itu lah aim aku. 
aku taknaklah diet gila-gila, sebab aku masih belajar kat uni. nak dapatkan makanan yang sihat itu sangat susah. dengan stress belajar lagi kan. so, aku buat mana yang termampu jeh. 
bagi aku, turun sikit, pun jadilah. 

so, korang jangan expect aku selim-melim macam kerengga okay. hik3. kalau nak diet serius, tunggulah aku kat rumah atau bekerja. hik. alang-alang diet ni, boleh save sikit duit aku sem ni. yeayy!

Doakan aku kurus sikit sem ni. hik3. 

oh yar, dah masuk sem baru, so, update blog akan makin berkurangan. tapi, aku still jenguk korang. 
Insya-Allah. 

*berangan*

Post a Comment

18 Comments

  1. chayo2..u can do it!!bykkan eksesais..aku dulu pnah drop dr 70kg ke 42kg in 3 months sbb eksais pastu mkn 5x sehari dlm kuantiti skit..dan err aku still mkn nasi waktu tu =)

    pas tuka kja berat aku naik sbb xde ms nak eksesais =(

    ReplyDelete
  2. waaaaa kita nak join diet jugak syaz.. btw una pun tgh dilema kegemukan melmpau ni.. sme2lah kita diet ^^

    ReplyDelete
  3. chaiyok2...

    akak dulu..time study..slim je badannya.. sebab aktif dgn mcm2 xtvt.. bila dah kerja.. susahnya nak turunkan berat..sbb punggung ni byk melekat kat kerusi.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. yo can do it syaz...chaiyok2...
    nak diet tu boleh..tapi kena betul la caranya...:D

    ReplyDelete
  5. uwahh.. tapi fisha nak gemuk.bagi lah sikit lemak tuh kat fisha..heheh.. jom like fanpages n ke blog fisha lak. komen lah lau sudi :)

    ReplyDelete
  6. xpt diet..exercise lahh selalu :)

    ReplyDelete
  7. diet dgn cara yg sihat ok!! ^^

    ReplyDelete
  8. caiyok!!! gambate!!! ^_^

    DN pernah buat masa puasa 2tahun lepas, sahur mkn nasi, buka puasa makan roti.. turun 8kg tu!! alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  9. betul Jue pernah krus giler lepas cuti sem 3 bulan. start sem je dia urus macam drug addict. hahaha..siyes beb.

    ReplyDelete
  10. diet mkn je ? minum ?


    LALALALALLALAA

    ReplyDelete
  11. gud luck.. boleh join diet nie..hehe.law nur, ble balik cti xle nk diet..kalu kt u bru leh..hehe

    ReplyDelete
  12. hhahaa same here ! hehehe diet sambil jimat sbb nak bli hp baru ! ekekeke

    ReplyDelete
  13. azam kite yang sama setiap bulan.. haha U_U

    cayokk syaz! :D

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)