Looking For Anything Specific?

Header Ads

saya dah sehat!

hye semuaaa. hehe. aku dah sehat dah. seminggu gak lah aku menanggung kesakitan. batuk, demam, dan kemudian selesema. datang tak teratur betul. dua kali aku pergi klinik. kali pertama, ubat dia dalam 4 je. but, kali kedua pergi, amek kau. 6 keh 7 ubat dia kasi. HAHA. sadis betul. bila demam, semua benda nak buat tak jadi. basuh baju lagi lah. itu lah yang paling mencabar kekuatan fizikal dan mental aku. selagi tak berbasuh, selagi tu lah otak aku serabut. dengan bilik tunggang langgang. HUHU. rasa nak mati pun ada. =,="

Tapi kan, sekarang aku dah sehat. cuma batuk-batuk sahaja. 

cuma aku terkilan sebab tak dapat attend wedding sepupu aku, abang lan dan kak ayu. dem betei. sakit dan tak de transport nak ke puchong. sedih lagi bertambah bila dorang sume syok2 je bergambar dalam bilik pengantin, atas pelamin. aku jeh yang tak wujud dalam gambar tuh. tema nya kaler purple. mak aku dah siap belikan aku baju kaler purple untuk wedding tuh actually. but, nak buat camner. untuk meyedapkan hati aku, mak aku kirimkan baju and kek coklat kat wan sedara and deliver untuk aku kat UMP. nasib baju tuh lawa. teeheee~

jom layan gambar sekejap. tengah kurangkan kejelesan nie.




 the lovely bride.

siap-siap untuk majlis akad nikah.

 dorang sangat sesuai.

 *jeles woo*

 yang sebelah kiri nie akan berkahwin bulan lima nanti. aku WAJIB datang. ;)

sepupu ku yang camwhore. 



yer. sepupu aku semua cun-cun kan? nie baru sikit. ade lagi yang cun-cun woo. haha. aku jeh yang tak cun. comel jek. ahaksss. 

sekarang nie aku addict bergambar dengan spek mata. padahal aku tak rabun pun. bila aku pakai, aku nampak macam comel plus nerdy. HAHA. silalah muntah sekarang yer.
tak caya? meh aku tunjuk bukti. wee~


=,="

itu sahaja. Salam. wee~


Post a Comment

4 Comments

  1. jom join~

    http://lampoh09.blogspot.com/2011/01/aku-buat-jom-join-kontest.html

    ReplyDelete
  2. sapa plak gadis yg pakai spek tu? spupup awk jgk ke? comel la cun plak tu....

    ReplyDelete
  3. tahniah sebab dh sehat! hehehe..

    err.. lawa la baju biru tu? nk ngorat bley? hahha.. ;-p

    ermm.. thanx sudi curi banner..
    sy pon dh curi banner kamu.. :D

    ReplyDelete
  4. muntah2
    sebelum start bce entry ni lgi ak dh termuntah2 ;P
    hahaha..
    btw alhamdulillah kau dh sihat

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)