Looking For Anything Specific?

Header Ads

aku tak bodoh lahh!

semalam aku jadi lone ranger. haha. disebabkan terlampau bosan. aku jalan-jalan ke KLCC sorang2. alone. nak ajak kawan, semua nya tak boleh. sadis betul. tak dapat call lah, ada masalah lah, jauhlah. in the end, aku pergi sorang2. nasib baik tren ke klcc straight je dari wangsa maju. tak payah nak tukar tren. senang gila kan. miahaha

nak tengok cerita apa ekh? narnia, ngangkung or hantu mak limah balik rumah or aku tak bodoh? since aku sorang2, aku taknak tengok cerita hantu. dahlah sorang2. nanti sapa nak teman ai tutup2 mata nie? agagagaga~ gedikk. last2, tengok cerita Aku Tak Bodoh. memang tepat2 aku sampai klcc, memang tepat2 aku masuk wayang. haha. baguslah tu. tak yah nak tunggu lama2. hehe. dah lah lapar. dem. rembat pop-corn sorang2. wee~

Aku Tak Bodoh menyebabkan aku nangis sorang-sorang dua kali. diulangi, dua kali. siyess. cerita nie ade kena mengena sikit dengan aku. tak semua. but, ada certain part lah. tentang peranan ibu bapa dalam mendidik anak-anak di dunia serba moden nie. kelakar lagilah. memang gelak tak hengat dunia. banyak jugak adegan lawak dia. 


banyak pengajaran boleh diambil dari cerita nie. and the best part, cerita nie agaklah mengangkat nama blogger. dimana dalam cerita nie, seorang anak meluahkan perasaan dalam blog dye. perasaan sebagai seorang anak. sungguh sedih bila parents dye bace blog dye. lagi laju air mata nie keluar. naseb bek sorang2. haha.

lakonan semua pelakon memang best. memang mantap. datuk jalal pun mantap gak. memang berbeza dari watak2 yang selalu dia bawak. cayalah! pelakon2 baru berlakon pun nampak real. taklah nampak kekok sangat macam pelakon2 baru yang lain. aku yakin yang dua hero dalam cerita ni akan meletup. makin fofular. pluss, muka agak market. agagagaga~

 pelakon cilik. time nie part mengandung. haha

 budak-budak samseng. part nie part nak curil iphone.

the two heroesss. kawaiiii!

masa kat klcc, boleh pulak terserempak dengan si akhmalhilmiseksi. haha. tengok wayang sama lak. grrr. and lagi satu, aku jumpe Anuar Zain wei. siyesss. sangat hensem. sangat machoo bagi seseorang yang berumur 40-an. lalu sebelah aku jeh bai. mulut nie berat gila nak cakap. tulahh. kan dah tak dapat nak amek gambar dengan dye. padahal, kat depan aku jek. dem. dem. dem. 

Post a Comment

8 Comments

  1. eh ni bkn cter lawak eh? o.O
    smpai menangis kau
    hahaha
    ala kau bkn nk ajak aku =.=
    blnjer ak je confirm ak follow
    hak2

    ReplyDelete
  2. xtngok lg.. tp yg versi singapore nye dh tngok byk kali.. jln citer dia mmg best.. :)

    ReplyDelete
  3. @kimie oh. syaz xtngok versi sngapore lg. hehe. mmg best kann. wee~

    ReplyDelete
  4. lah awat tak call cikbelog?leh teman pi tengok wayang.lama dah duk teringin nak tengok cite nieh..hehe

    ReplyDelete
  5. best eh? bole terai tengok lah nnt.. hehe~


    p/s: Virtual keyboard

    ReplyDelete
  6. sy pun nk tgk cite!! ni tp blum ade ksmpatan huhu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. kalau anuar jalan depan gua, dah lama gua pelok pelok dia keh keh

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)