Looking For Anything Specific?

Header Ads

ada tak?

hye korang. *erkkk*
ade tak korang suka kat someone?
someone yang buatkan hati korang dup dap dup dap?
mula-mula jumpa, hati korang dah berkocak.
selalu jumpa, lagi hati korang berkocak.


someone yang membuatkan korang tak tentu hala.
cuak jeh.
tercari-cari dimana kah si dia di tempat yang ramai.
ada tak?
mesti ada kan kan kan?


well, setakat nie adalah kot yang buat aku macam tu.
dem.
dan bila pikir balik, aku tak sesuai dengan dia.
sungguh tak sesuai. huhu.
sadis betul.

korang ada pengalaman? 
nak dengar gak cerita korang.
meh kita share kat sini. wee~

bear nie syaz punye. dia ada pasangannya. muehehe

pssst: lepas nie nak ke KLCC. tengok wayang lagi. sukeee3.

Post a Comment

9 Comments

  1. comel la blog nana :D hehehe. fain rse lau jumpe laki korea bru ati fain dup dap dup dap. haha !

    ReplyDelete
  2. mestilah ad syaz.. i like that gurl but tak tahulah dia suka ayie ker tak ??/ haha

    ReplyDelete
  3. ekeke.. penah ade.. minat gila kat sorang mamat kat kolej ni.. kawan2 laen sume dok kutuk2 aku sbb minat dye.. tp nak wat cmne.. tgok je terus caer.. hahaha.. 3 kali dye pijak hati aku pun redha je.. >.< sungguh tak patot! kan kan kan?

    ReplyDelete
  4. @azrinrahim haha. kan senang ade msin hati. boleh scan org tu suke kita ke tdak. hehe

    ReplyDelete
  5. ada2
    aku tiap2 kali berkobar2 bila kt dlm class sbb xsiap kerja sekolah T.T
    tapi bila habis class mmg lega gle la

    ReplyDelete
  6. Memang selalu rasa mcm ni. even dh kapel pun. Ngok takk? Hahaha :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)