Looking For Anything Specific?

Header Ads

OUH! im like a BEE~

salam semua. wah, dah lama tak menaip kan sejak aku masuk kontest nuffnang n digi buat arituh. hehe. ermm, aku sangat busy lately nie. bulan oktober lah paling busy. haishhh. macam-macam nak buat. ade expo-convo, mini jam, TEST, QUIZ..... ahhhhh. adoiyaii. FINAL dah nak dekat. aku buat entry ni pon curi-curi. lepas ni nak cari bahan untuk assignment organic chemistry. perghh. memang mencabar otakku ini. tak pe. chaiyokk! syaz boleh!

ermm. apa lagi ekh nak cerita? sejak akhir-akhir ni banyak betul dugaan hati aku dapat. siyes mehh. memang banyak sangat. lepad dah nangis and selepas mengumpat, mencaci, ALHAMDULLILAH. aku dah okay! haha. aku dah boleh gelak-gelak sekarang. thanx kepada kawan-kawan aku yang banyak bagi support and tolong aku mencaci skali. haha. TETT. padan muka sapa yang kena caci uh. HAHAHA (evil laugh). naseb ler. *wink-wink*

Korang pernah dengar istilah scandal tak? apa definisi SCANDAL bagi korang? salahkah scandal? apa pentingnya scandal? ececehh. haha. sekarang nie aku tak ada yang stick kat siapa-siapa but scandal aku ramai. and ade gak yang cop aku sebagai PLAY-GURL. haha. haa, istilah PLAY-GURL plak? what do you think? share lah sket. siyesly aku nak tahu pendapat korang. sudi-sudilah share ekh?. korang nak kutuk aku pun tak pe. dipersilakan. wee~


Post a Comment

4 Comments

  1. maksud sebebnar scandal tu lain rasanya
    tp dlm kes syaz ni kie-yu rasa maybe syaz rapat sgt dgn sesorang smpai timbul gosip
    tu yg dorang cop ada scandal
    kot?

    ReplyDelete
  2. haha. agaklah kot. smpai syaz elang kawan. huhu

    ReplyDelete
  3. salam..

    thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

    scandal = play girl. When u flirt with more than 1 guy in the same time. i've done it before. huakakkaka okay itu cite dulu now dah insap. hehe

    p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


    Rahsia Kekal Langsing! You Must Read This!

    ReplyDelete
  4. haha. im a play girl. but, syaz xterikat dgn sapa2 pon. hehe. maybe syaz selesa dgn berscandal bagai niee. haha

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)