Looking For Anything Specific?

Header Ads

hatiku berbunga ceria!

Salam semua. aku just nak bagitahu korang yang aku MENANG contest! yepp. contest! engat tak aku pernah masuk contest Anda Photogedik Photogenic? lau tak engat, sila pergi ke sini okay! lihatlah gambar photogenic aku tuh. wakaka. comel kan? wee~

contest tuh dah lama tutup and penganjur nya pon dah announce sape pemenangnya. but, aku kan busy. tak dapat nak jengah tengok. tup-tup, aku dapat mesej kat cbox yang aku dah menang. sukanya hati. manalah aku pernah menang contest kan? nasib jeh nie. naseb de pilih 10 pemenang. adelah gak chance aku nak menang. wee~

mesti korang tertanya-tanya apa hadiahnya kan? ntahlah. aku pun tak tahu. kita tunggu dan lihat je lah ekh. aku pon teruja nie. hadiah apa lah ekh? *berfikir jap* whatever lah. aku tak kisah pon. redha jeh. hehe

Mehlah korang ke blog budak nie. nama dye Mia Farrows. comel jeh budak nya. dah pandai anjur contest. good job gurl! =)

psst; korang perasan tak? tunggu next entry okay! =)

Post a Comment

4 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)