Looking For Anything Specific?

Header Ads

ko tak paham bahasa keh?

*entry saket aty. harap maklum*

adeshh. harinie entry emo sket yerr. tarekkkk nafasss. then, lepas yer syaz. oke2. sebenarnya aku geram dengan ex aku. dye nie tak paham bahasa keh ape? aku cakap tak nak, tak nak lah. keh nak aku cakap bahasa babun? ishh. saket jiwa akak taw tak.

nak kata besar, dah besar dah. 20 tahun dah nie. and i guess dah matang kot. tak kan tak boleh nak pikir sendiri mana baik and buruk. bukan apa, dye nie dah break dengan gf dye. then, dye kate 'i want you'. padahal dye dah tahu aku dah ade bf. bagi aku dye nie jenis tak boleh hidup single. mesti nak ade someone special beside dye. bila dah break, mulalah cari aku. eeeii. dye dah lama dah bengang dengan gf dye. but, dye tahan je lah. selagi aku tak balek pada dye, dye tak kan break dengan gf dye. itu dye cakap. but now, entah lah. terkejut gak aku.

yepp. masa aku dengan dye dulu, memang lah sangat indah. then, kami clash sebab aku nak fokus kat study. then, kami kaple blek. then, break. then kaple balek, then clash. haha. tiga kali aku kot aku kaple dengan dye. dah lama-lama hati aku dah tawar dengan perangai dye. makin lama makin geli lak aku tengokk. and aku tak nak balek kat dye. TAK NAK!


now, dye macam nak ugut aku plak. since dye dah single sekarang, dan dye pikir tak ada orang yang sayangkan dye. dye nak balek kepada old habit dye. means race, smoke and dll. adeshh. suka hati ko lah labu. hidup ko, ape hak aku nak halang? dah beribu kali aku nasihatkan ko supaya berubah but yet ko tak berubah. degil tahap gaban taw tak. tak taw lah kepala ko tuh diperbuat daripada apa. batu dari planet pluto gamaknya. kalau in case something happen kat ko, ko nak salahkan aku ke bai? i hope u think carefully and effect nya kat diri ko and sekeliling ko. aku sayang ko tetapi sebagai KAWAN. ulang, KAWAN. jangan sampai aku benci ko tahap maksima oke. ko dah besar kan? ko tak payah nak bergantung hidup kat orang lain. and ko cari lah pompuan lagi baik dari aku. aku nie tak sesuai dengan ko. go away!


oke dah abes part ex aku. now, my current bf plak.

em, aku tak tahu lah sama ada dye boring keh tak dengan aku. aku layan dye baik taw. bila aku tanya sama ada dye boring ke tak dengan aku, dye tak jawab. dye cakap jangan tanye dye lagi soklan tuh. bagi korang lah kan, betul keh apa yang aku rasa nieee? mesej pon jarang. kol dye waktu pagi and before aku tidur. tu jelah masa aku nak cakap dengan dye. dye dah lah jauh. dye kat selatan aku kat tengah-tengah. long-distance relationship nie. kot-kot dye dah sangkut dengan pompuan kat sana. manelah tahu kan. huhu. kang aku cari laki lain kang. haha. adeshh. jangan curang. setia oke sampai ko free dari dye. ko sayang dye kan? u can syazana. wewittt. hehe

psst; kepada mamat wewittt, semoga cepat sembuh oke! =)


Post a Comment

5 Comments

  1. gua terkelu nak cakap ape..neway be a good girl ok?..xyh clash banyak2..xelok utk jantung..[ade ke?]

    ReplyDelete
  2. Tak elok utk jantung ? HAHA ! Tak elok utk iman la beb. Papepun zana, ko takyah layan mamat tu. Act, lg bgus kalau ko dapat ubah dia. Tp slemah2 iman, hati kan ? So, doa je. Cewah. Dah ada bf eh. Kalah ak. Haha. Btw, njoy kuantan eh. Nant singgah r umah. Hehe. :) . Tc.

    ReplyDelete
  3. syaz! jgn salu clash. betul ckp si harry tu. bukan pe, kesian sket kat hati ko tu sayang. huhu. kalau masalah sikit2 tu, setel elok2. oh ya, laki ni kalau die cakap die tak suke kita tanya sesuatu tu, jgn tanya dh. aku tak tawu sgt lah, tapi tu ade sorg brader tu yg bgtaw. hikhik :D


    oh yaa, pasal ex tu, takyah layan langsung. die msg ke, die ape ke, ko buat tak tawu je. kalau boleh, jangan berkawan dgn ex. bukan tak bagi, tapi bagi aku, exboifren takboleh jadik kawan aku dh. tapi bukan lah smpai tahap membenci. huhu..


    nahhh! siap satu entri. ekekekeke :D

    ReplyDelete
  4. oke korang. tengss bangat taw. memang satu entry lah. haha. sygg korangg. wee~

    ReplyDelete
  5. ni kalau ikut cinta bpe segi ek?heheeh..mmg susah la klu berdepan dgn situasi mcmni..yg mne laki xley hidup sorg dri..mknye die kena kawen cpt la mcmtu...:)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)