Looking For Anything Specific?

Header Ads

Blog ku sudah berubah wajah!

Cakkk sumee. korang mesti perasan kan yang blog aku dah tukar layout? dulu kaler orange now kaler purple plak. saje jeh nak tukar selera. boring plak nanti kan? tak macam Eciz, dalam seminggu bape kali ntah dye tukar layout! jelezz i tawww.

aku nie manalah tahu sal coding-coding bagai nie. hanya dak komputer jeh yang tahu sal-sal nie. aku nie dak kimia a.k.a dak nerd. haha. nerd keh? pikir balekk yer. so, aku telah meminta tolong seorang blogger niee. dye nie kira scandal aku kat GB. alah, banyak jeh scandal aku kat sini kot. wakaka. dye ialah suffer8zine. dye volunteer nak tolong aku. aku pon terimalah dengan suka citanya. rezeki jangan ditolak beb, musuh jangan dicarik. naya nanti. kan kan kan? angguk cepat!

aku mengucapkan terima kasih kat dye and rakan-rakan blogger yang lain. yang tolong uat header kat atas nie sekali. wanhazel. freeee jeh. tengs wan.

and and and to Eciz and Harry kerana telah membuat surprise tuk aku kat GB masa birthday aku.  aku terharu oke. pandai ekh korang prank aku. adeshh. kesabaran je lah. hehe. pluss rakan-rakan blogger and facebook kerana telah wish aku arituh. terharu lagik. adoiyai. bape banyak nak terharu daaa. boleh banjir di sini. aku SAYANG korang sangat-sangat. bak kata Harry, FRIENDS FOR EVER oke?

oke. now, aku nak mintak pendapat korang. what do u think of my new blog? berat sangat keh? cute keh? just say it okay? aku terima jeh. once again, THANX A LOTZZ! muahhhxxxx!

Post a Comment

12 Comments

  1. cantex nye wajah baru blog syaz! jeles ain! ehehehe :)

    ReplyDelete
  2. huh... itu background la...

    btw.. its so nice...

    ReplyDelete
  3. ain; jangan jeles ekh. wee~

    ReplyDelete
  4. uyoooo,,,, nampak anggun, hehe

    ReplyDelete
  5. asal gua sejuk je tgok blog ni ntah..lu dah buat gua cair ah dengan template ni..bhahhaha...ungu gitu...ok gua minat ungu..keh3

    ReplyDelete
  6. tengs korang. aku amat menhargainya. wee~

    ReplyDelete
  7. template dah ok..tak perlu ubah2..jadikan template ni sbg identiti syaz..


    kalau template dah ok, jangan lupa update blog juga k..=)

    ReplyDelete
  8. ze; hehe. tengs sangat. syaz sngt hargainya!

    i'allah, sya akan rajin update. hehe

    ReplyDelete
  9. Baru first time dtg sini.. so this is my comment..

    Blog ni nampak kemas dan teratur.. itu yang penting..
    and masa nk loading pun tak lama.. so overall lulus!!! Tahniah!! hahaha

    :)

    ReplyDelete
  10. yeahhh! tengs zul! sukeee sgt nieee. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)