Looking For Anything Specific?

Header Ads

erkk..kelab mana ekh nak pilih?

hye hye hye. salam sume. harinie nak update sikit tentang aktiviti aku kat UMP nie. em, semalam kan ade pameran tentang kelab-kelab yang ada kat UMP. semua sekali ada lebey kurang 55 buah kelab. pada mulanya aku malas nak pergi but kawan aku dah ajak. aku pergi jelah. naseb baik dekat dengan kolej aku. 

woo. bila sampai jeh. mak aihh, ramainyer. abang-abang dan kakak-kakak senior sedang cuba promosikan kelab-kelab dorang kat freshie macam aku. aku dengar jelah. ade gak yang aku tertarik. then, aku jumpe rakan blogger a.k.a senior aku gak kat sini. first time jumpe blogger taw. haha. chah namanya. then, dye cadangkan aku masuk kelab dye. sebabnya ialah, yuran pendaftaran FREE, and banyak barang FREEBIES. kelab MSP (Majlis Sukan Pelajar). so, aku join lah. macam senang jeh kejenya. hehe

next, pergi jalan-jalan tengok kelab lain. aku join Kelab Sekretariat Rukun Negara. sebab apa aku masuk kelab nie, sebab aku akan ada peluang nak join Majlis Tertinggi (MT). cehh. berangan ko syaz. haha. last kelab aku masuk ialah Kelab Media dan Kewartawanan. em. aku masuk kelab nie pulak sebab aku minat ambil gambar guna kamera DSLR and nak tahu teknik-teknik nak buat gambar tuh jadi lawa plus nak belajar edit guna Photoshop. aku teringin sekali nak belajar. wee~

before malam semalam. aku ade masuk satu kelab nie. masuk orkestra UMP. tapi ada audition lah. aku masuk bahagian management. sebab tak de bakat main alat muzik  tapi aku tetap nak join orkestra nie so, aku masuklah bahagian management. hope dapat lepas. wee~

Overall, aku masuk 4 kelab.
- MSP-
- Sekretariat dan Rukun Negara-
- Media dan Kewartawanan-
- UMPO (UMP orkestra)-

jom layan gambar okay!





+antara kelab yang ada+




demo debat juga ada oleh Kelab Orator



aim aku bila masuk universiti nie aku nak aktif lah kalau boleh. chaiyok syazana!

Post a Comment

8 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)