Looking For Anything Specific?

Header Ads

Tak Sabar Rasanya


Salam semua. sudah dua bulan saya duduk rumah sejak habis matrik bulan April lalu. dua bulan ini jugaklah saya duduk terperuk kat rumah ataupun saya keluar dengan kawan-kawan. keputusan UPU akan keluar 18 Jun nie. minggu depan lah kan. em, tak sabar nak tahu universiti mana saya akan masuk atau adakah saya layak masuk ke universiti. haha. takut nie.

harituh, saya menulis diatas sekeping kertas. rasa janggal pulak bila pegang pen dan menulis. dan saya mendapati tulisan saya bertambah cantik. *wakaka* sebenarnya saya tak sabar nak sambung belajar balik dan nak tebus kesalahan saya masa dulu. saya aim nak dapat anugerah dekan setiap semester walaupun susah sekali pun. saya tahu saya boleh asalkan saya berusaha. saya nak banggakan mak dan ayah saya. saya kalau boleh tak mahu membebankan dan menyakitkan hati mak dan ayah saya lagi. so, masa kat universiti nanti saya nak berdikari sendiri.. i want my parents proud of me. doakan saya yer kawan-kawan.


untuk UPU, saya berharap sangat dapat masuk UiTM Shah Alam. dekat sikit dengan sedare mara saya dan agak jauh sedikit dari rumah. hehe. wish me luck guys!


Post a Comment

12 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)