Looking For Anything Specific?

Header Ads

Dah tukar layout! Happy!

Siapa-siapa yang mengikuti blog saya, pasti terkejut dengan perubahan blog saya. Terkejut kah anda? Jangan nak perasan lah syazana. Saya memang dah lama nak tukar layout pakai Tempalate Desingner, cuma saya risau saya akan hilang followers. But, semalam saya dah try, followers saya kekal bersama saya. cehhh. haha.

Tema blog saya ala2 musim spring gitu. saya memang minat pink, tapi, kat blog saya yang baru nie saya buat perubahan sedikit. Tak de langsung kaler pink. Peach menjadi tema saya. Saje nak lain daripada diri saya. hehe

Ouh yerr. Siapa-siapa yang baru first time datang blog saya, anda boleh follow saya, tetapi, saya tak boleh follow anda. so, steps anda ialah Tinggalkan link anda kat Chatbox saya and saya akan letak link blog anda kat blog saya sebagai ganti. oke?

Post a Comment

0 Comments