Looking For Anything Specific?

Header Ads

gathering with Gurl Friendsss!

hey. nak update cerita semalam. semalam tak dapat nak update. keletihan yang sangat. well, lets begin!

Saya bertolak dari rumah dalam kul 9.30. pit-stop kat rumah Iqa, tumpang dye, singgah kedai nenek dye and we headed to SMK Puteri. kami sampai lambat sket. around kul 10.30 am. Aziza(Jija) and Zainab(Jenab) dah sampai dulu. Kami gather kat bilik kaunseling sekolah. borak-borak tunggu Laila(Lela) sampai. Kami berborak dengan Pn. Lai which was our former kaunseling's teacher. bila Lela and Syuhada dah sampai kami jalan-jalan satu sekolah. mengimbau kenangan lalu. cehh. jumpa bekas-bekas guru kami. and i really mish my teachers like hell. nasib baik mereka still ingat kami. hehe.

after dah ambil sijil SPM, kami bergerak ke Jusco. Our first pit-stop was Green-Box karaoke. saya yang beriya-iya nak berkaraoke. dah lama tak lontarkan suara. Laila tak join sekali sebab dye ade hal. so, its 5 of us. Mulalah, sesi melalak and melepaskan geram berlaku. saya tak henti-henti menyanyi sebab semua lagu saya suka. hehe. Ada banyak lagu kami nyanyi. English, Korean and Malay. Yang Iqa and Jija bertambah happy lah sebab korean's songs ade. kami menyanyi, melalak, menjerit, menari. haha. sangat fun. Lagu Sorry, Sorry by Super Junior and Nobody by Wonder Girls,  kami menari ikut lagu. bila dah nak abes, kami pancit sebab dah tak ade suara dah. dah letih sebab menari.

dalam kul 3, time's up! cadang nak tengok muvie, but, tiada masa yang sesuai. semua nyer clash. so, kami buat keputusan nak jalan-jalan around Jusco. Syuhada and Jenab nak cari baju. but, at the end, saya and Jija yang jumpa baju yang sesuai. Jija beli, but im not. duit tak ade. feels like want to call my mom come to Jusco to buy the clothes! arrrgghh! frustrated! so, saya just ambil jeh picture pakai baju tu, and tunjuk kat mama bila balik nanti. haha. pujuk my mom beli baju tu. wee~

Lepas dah ambil pictures, kami pun berpisah nak balik ke rumah masing2. im gonna mish you guys. kalau ade masa, datanglah rumh aku yerr. and semalam was the best day becaus Cd Super Junior yang Iqa order dah sampai. Dahlah Iqa, tengah drive masa adik dye kol, lagilah excited dye nak balik. Excited betul saya tengok adik beradik dye sebab satu family minat Super Junior. sampai saya pun dah terikut suka kat Super Junior. wee~

thats all. enjoy the pics!

 fun!

 food~

 me and Jenab

 lalala~

 5 of us!

 nak baju nie
 this jaket too!

 eskrem? nak?

 3 beshties!

me and jija with her weird pose! haha

Post a Comment

4 Comments

  1. weird pose aku chomel dowh.
    hahahha.

    ReplyDelete
  2. wahhh! sonok nye hang out dgn kawan2 ! huhu


    syaz: i mishh u too dear ^^

    ReplyDelete
  3. besh nyew ade tiqah.. jelesh ar..
    kalau jumpe tqah ag, pls send my big regards to her!

    *jumpe blog ko dr page joe, and aiz baatu campur*

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)