Looking For Anything Specific?

Header Ads

cuti-cuti Malaysia kat Johor. wee~

Esok, holiday kat JB. seronoknya. ayah n mak da pegi dah sana, saya jeh belum. so, dorang da jnji after matrix, dorang akan bawa saya ke Danga Bay. hooray! tak sabar rasanya nak ambil gambar, jalan-jalan, and shopping! itulah yang paling penting. agenda utama saya kat sana. saya kaki shopping? em. tidaklah. kalau ada duit shaja saya akn shopping. duit siapa? duit ayah n mak sayalah. apalah kamu syazana, tahu menghabiskan duit mak bapak sahaja. haha. kalau saya tak habiskan, siapa nak habiskan? hahaha(evil laugh). kami sekeluarga dah lama tak pergi bercuti, setahun sekali aje kot. mak n ayah saya busy bekerja, tak ada masa nak pergi bercuti. ini sahajalah kesempatan yang ada memandangkan ayah saya dapat bonus tahun lepas. alhamdullilah. tak adelah banyak, cuma bolehlah pergi bercuti. selepas nie, saya akan masuk uni, i'allah, lagilah susah nak pergi bercuti dengan family. so, saya gunakanlah peluang yang ada untuk pergi bercuti. esok saya akan update story saya sepanjang saya kat JB. tunggu yerr. wee~

Post a Comment

0 Comments