Looking For Anything Specific?

Header Ads

baby sitter!

hey. im back. semalam tidur di rumah makteh. and kena jaga anak2 asuhan dye. memang besh k. tapi, pale pening sebab ramai budak and banyak kerenah yerr. jage baby pling besh sebab aku bole cium pipinya montel2. tp, baby nie humaira namanya banyaklah ragam nya. and dye telinga lintah. kalau dye tengah tidur, dengar sebarang bunyi, dye akan terjaga. walaupun bunyi orng bukak pintu. sabar je lah ekh. makteh aku jaga baby dari pagi sampai petang. then, malam pulak jaga baby plus budak2 lain. adik beradik. baby nie name dye damia. and aku suka dak nie sebab dye selalu tersengih. mula2 malu ngn aku. then, gedik2 ngn aku. seb bek dye xbanyak sngat kerenah. sukee. adik beradik dye kecoh betul. lau campur dorang ngan anak2 makteh aku, then ada 7 orang budak makteh ake kena jaga. tp, makteh aku da bese, demi mencari sesuap nasi. anak2 dye pon da paham. lau aku berada kat tempat makteh aku, bole pengsan jadinya. riuh rendah rumah tu. malam pulak, aku ajar lah dorang sket sal study. smentara aku ada kat sane. besh taw ajar budak. lau anda bersabar dengan pe'el mereka, kacang jeh. hehe. aku sempat ada kat sana semalam jeh. nak balek umah. rinduu. nanti saya dtg lagi yer makteh. tolong makteh jaga budak. wee~


now, korang just enjoy the moment i'm with them. snap snap!


main kat lombong

 3 sekawan

 sekawan lagi

 play sand?

 mereka sangat fun!

 damia the sengih gurl

 syuhada the gedikz gurl

humaira the ragam baby. hehe

Post a Comment

4 Comments

  1. kalau budak kecik yang senang jage sejuk hati nak jadi penjaga yg setia..kalau yang suka lompat sana lompat sini tuh mak aih menguji tahap kesabaran sungguh..;)

    ReplyDelete
  2. haha.
    zyqa, skong2. memang mencabar lau degil sangat. huhu

    ReplyDelete
  3. kesian dia jadik bbay sitter...:P

    ReplyDelete
  4. erkkk! ain ta suke jage dak kecikk! hahaha. suke tgk bdk, tp nak jage. aiyakk! i'm sorry. heheheh!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)