Looking For Anything Specific?

Header Ads

lyfe's at KMM

hey hey hey. im back! hahaha. sudah lame xmenaip. tangan pon naek sebu nk menaip. hahaha. today, aku nk story-mory kat korang edup aku kat matrix melaka. Well, aku ditempatkan di KOLEJ MATRIKULASI MELAKA (KMM), Londang o some people says LOndon. kononnyelah. hahaha. sudah dua bulan aku kat cini. environment not so bad. kawan2 gle2 rox + sporting! well, kter jumpe macm2 orang so kita akan jmpe mcm2 karenah yg kkdng bley uat kiter penin plus menyampah! but, its life rite? nak x nak kiter kne lalui jgak sbb in future kite akan jmpe org yg lebeh dashyat lagi. mintak jaoh.aku nyer bilek kat B4.4.3. blok B4, tingkat 4, bilek num 3. huhuhu.
dah lah tngkat empat, tngkat paling atas lak tuh. kurus aku taon nyh! hahaha. Roommate aku sume okey! Dua orang dak johor, sorang g dak seremban. stu skolah ngn aku lak tuh! Xsangke stu bilek ngn cik yana. haha. Yang dak johor tuh, sorang nme dye Firda Adila n Siti Zaliha. Tp, yang firda da kuar dr matrix. Dye amek kos diploma akaun kat Uitm, Alor Gajah. Tinggallah 3 dara pingitan.

Minggu orientasi mmg mencabar. Sume kene rush. N ade yg jatuh pengsan sbb xcukup mkn n mcm2 lh lah. Tp, bro n sis fasi badge last year, mmg super duper besh! Diaorang train kitaorg mcmmaner nk disiplin diri n mase kat sini. So, kitaorg xleka kat matrix nyh! Mostly fasi2 nyh dapat pointer2 yg gempak giler mase final sem dorang. Mmg sumber inspirasi btol.

Study kat sini memanngg ssah. Sume kne cpat. Xbley leka2. Lau x, ktinggalan jaoh. After abes stu chpter tuh, ade quiz n will effect my pointer. Huishh, every night tdo lambat, Menyiapkan tutorial yang berlambak. Kelas start kul 8, abes kul 4. Break about two hour. Malam pulak kkdng g group discussion or KUMBE (kumpulan belajar). Lau x, duk dalam bilek, study! huwaa! tensen mcm nyh! tp, da lelame, i can cope with it.

Kat sini, aku ader join SPRK (suruhanjaya pilihan raya Kolej). Ala, yang tukang kire2 undi tuh! Aku under biro pengundian. Yang menguruskan bebudak matrix tuh, aku lah tuh! hahaha. dpat jmpe mcm2 orang! hahaha

KAKOM- Karnival Kokorikulum Matrikulasi. Ari tuh ade larian KAKOM. Sume xbley balek. Kene ambil bhgian. Kitaorang kne lari sejaoh 1.5km tuk gurl n 3km kot tuk boys. Lupe plak. Nmpak cam dekat jeh. tp, mak datok! jaoh! Ade bukit! tu yg ssah sket tuh! tp, aku maintain. MMg jalan2 cri mkn btol. hahaha.

Aku ditempatkan di kelas F1P8. kelas nyh mmg gler2 gempak. i lyke dis class damn much!

Among my frens

A.A mse larian KAKOM


work-out time!

dak sengal!

kami crazy!

my besh fren here- Fatin


Atiqah- da pindah


Aishah from T'ganu



Ngn ili nur sabrina

inilah sebahagian kwan2 aku. yg selebeynyer. ramai lagik. tp, nk upload tuh yg payah sket tuh.
hahahah
oklah.
smpi disin shje.
have a good day~
salam

Post a Comment

3 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)