Looking For Anything Specific?

Header Ads

gathering kat Jusco!

hola! well, semalam aku, aziza(jaja), aishah(ecah), iqa(tomato), liyana(anor), azwani ammira(AA), nalisa n syuhada(syudh) ramai2 g jusco. Just a simple gathering before aku n tomato g matrix. Around kul 12pm, kitaorg sume da smpai kat jusco. meriah btol kat depan kedai speedy tuh. kitaorg bersalm-salaman kat tgah2 dunia tuh. pe lahh. kecoh jd nyerr. kebtulan, ari tuh befday Nalisa, so, kitaorg wish lahh. tp, xsmpai lah nk nynyi lgu Hepy Befday kat tgah2 tuh. Buat malu jeh nnt sume org tgok.hahaha. Sory babe! xder present tuk ko. Bajet kurang sehh! Mntak ampun yerr.
so, next kitaorg g tngkat atas. ade karaoke n wayang. Aku, ecah, syudh n anor g melalak kat green box while jaja, tomato, AA g tgok movie Bohsia. Nalisa g karaoke gak tp ngn BF dye. hehehe.

Dalam green-box tuh kan, mmg best glerr arrh! Melalak, meraung, menjerit dan segala Me- yang ade yg boleh menggambarkan betapa seronok gler kat dalam bilek tuh. bilek nombor stu lg!. hahaha. Kitaorang amek Lunch Hour for RM10 pluss makanan sekali pluss bleh karaoke smpai 3 jam! Bleh dikatekan dekat 20 lagu kitaorg karaoke. N makanan dye sngat sedap n dijamin Halal! Air plus buah-buahan n salad kita bley refill lagi taw! Ambillah sebrape byk air nk refill. FREE! Sambil karaoke, smbil makan!



Happy + sad!


crazy!


big screen!

inilah akibatnyerr lau McFlurry terjatuh. Terpercik eskem kat bju AA!


peace!

jaja jeh!


coleslaw n hot dog! yummmy!

ngan Ecah lagi!

korang besh!

with bEfday gurL!

nk jugak kan bergambr ngn McFlurry.

jaja, will leaving to Kedah tomorrow!
*sob*sob*

nalisa my BFF!

Post a Comment

3 Comments

  1. Im going to mish u guys too!!!

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaa
    aku nak pegi........
    tapi apsal la korg bt reunion masa hari aku kerja?
    btw aku x kerja kat JS lagi,aku kerja kat law firm member ayah aku.

    nanti kat matrics study elok-elok
    keep in touch k

    will miss you all like orang gilaks

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)