Looking For Anything Specific?

Header Ads

hari yg penuh dramatik.

fuhh.what a disaster.gad ngn kezen ark.huhuh.lau bley,xnak ar gado ngn dye ag.sedeynyerr.xpew2.mybe dugaan tuk aku.saba ekk sya.dye n fana xsilap.aku yg silap.terbawa2 amarah diri.huhuh.
neway,ari sabtu ari tuh,my family n i g Putrajaya.kitaorg g mkn nasi beriyani gam.manyak sedap ooo.nasi pnyelah byk n harga dye pn agak standard ark.bley thn ark.n then kami g jln2 kat putrajaya.waktu zhor pn nk dkt abes so kami g smyang kat masjid putra.wahh,nt bad.its big n amazing!.
n then,ayah n aku g amek pics yg gle2.n surprisingly is my dad.my dad is crazy beb.dye gler bergmbar.xpenah2 ayh aku cam ny.terkejut beb.mcm2 pose dye uat.hahaah.mama aku trgelak jer.sti dye pelik ngn perangai husband kesayangan dye.bt,ayh aku mmg sporting tyme tuh.i love you dad! muah muah muah!!
oh yarr.to all spm 2008 candidates,there are some rumours that spm's result will coming out on 2 Mac 2009.xtaw sama ada ia btul ke x.tp,menurut sumber yg blh dpercayai lah.so,gud luck yarr!! bertawakal n berdoa byk2.amin.
tata!


Post a Comment

0 Comments